Lafro Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei! Jeg skal begynne å lære meg å spille litt gitar og lurer på om dere har noe anbefaling til hva slags utstyr jeg bør satse på ?? Har 4000kr i utgangspunktet som jeg tenker å bruke Takker for all hjelp Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Da bør du kanskje fortelle litt om hva det er du har lyst til å spille. Dessuten er det noen som har spurt om dette før, så hvis du sjekker noen av trådene i forumet, finner du masse informasjon der. Generelt sett kan det være fornuftig å kjøpe noe brukt når budsjettet ditt er slik som det er, men det er klart det er litt mer komplisert hvis man har lite erfaring. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Kommer nok til å spille litt forskjellig, men tenker i utgangspunktet litt rock/punk greier.. Så er fordel å ha grei vreng og clean lyd.. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vel, da bør du kjøpe deg en gitar med fast stol, og en forsterker. En Roland Cube av en eller annen type er en bra forsterker for pengene, og en gitar til et par lapper er nå til dags stort sett en grei sak. Men som sagt, søker du i forumet, finner du mange som har stilt spørsmålet før, det er masse å lese om det. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg kjøpte faktisk mitt utstyr til akkurat 4k. Schecter Omen 6 + Roland cube 15x. Hadde jeg skullet handle nå, ville jeg nok godt for en brukt gitar pluss roland 15x/micro cube. Men som Castorfiber allerede har sakt, er det plenty tråder om akkurat dette på forumet:) Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå