Harald00 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hallo! Akkurat nå sitter jeg med 3 spill: Wii sports, Super Mario Galaxy og Super Smash Bros Brawl. Av de 3 så er det eneste spillet jeg kan spille med mine søsken Wii sports, fordi de andre ikke syns smash er så gøy. Derfor har jeg bestemt meg for å se etter et morsomt multiplayerspill som jeg kan spille med både familie og venner. Jeg har sett på Bloom Blox og Wii Play og lurer på om noen her har noe erfaring med noen av spillene? Av de to syns jeg Bloom Blox ser best ut. Men med Wii play følger det jo med en Wii Remote, og det er jo en fordel hvis det er flere som skal spille? Hvis noen her ikke har hørt om de to spillene jeg nevnte, men vet om andre gode spill så tar jeg gjerne imot forslag. Vil helst at spillet skal være verdt pengene^^ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) mario kart edit: har boomblox, men har ikke prøvd det, wiiplay on the other hand er pure crap. Endret 9. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 mario kartedit: har boomblox, men har ikke prøvd det, wiiplay on the other hand er pure crap. Mario Kart hadde jeg ikke tenkt på, har en Gamecubekontroll også Orker du si ifra om Boom Blox er noe å satse på? Wii Play er så ille? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 mario kartedit: har boomblox, men har ikke prøvd det, wiiplay on the other hand er pure crap. Mario Kart hadde jeg ikke tenkt på, har en Gamecubekontroll også Orker du si ifra om Boom Blox er noe å satse på? Wii Play er så ille? Wii play er ikke så morsomt. Man kjøper det bare for Wiimoten. Mario kart er genialt! GENIALT SIER JEG! Liker det bedre enn SSBB. Mario kart kan spilles med hele familien. Enkle kontroller mange figurer og kjøretøy og fine baner. Anbefales!!! Boom blox er også ett genialt spill. Men det er litt for mye tenking i det til at jeg vil anbefale det til hele familien. Vet hva jeg snakker om. Har alle tre. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 prøvd boomblox nå=Þ angrer ikke på at jeg kjøpte det, men det er ikke SÅ gøy. anyway: skaff deg mario kart! Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Takk for hjelpen! Da blir det Mario Kart Denne tråden kommer sikkert til å bli låst, men før den blir tar jeg gjerne imot andre forslag. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 ja, men er ikke så mange familie-spill... wiifit? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 det nye mario party?? trur det er nr 8 som er kommmet nå jeg Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 8? neh, tror det er noe sånt som 80 eller noe... Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 ja, men er ikke så mange familie-spill... wiifit? ja er litt enig der, familiespill var kanskje litt feil måte å si det på ^^ Et spill mange kan spille sammen samtidig, og ha det gøy med er en bedre måte å si det på. Sånn som spillet du kom med, Mario Kart. Er ikke så sikker på Mario Party, har ikke hørt så mye bra om det. I mine øyne så er Spill til Wii enten meget bra eller veldig dårlige, vil bare ha det beste x) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) å, i så fall har jeg mange flere gode anbefalinger, warioware, rayman, sonic, crash of the titans.. eh... sier deg flere hvis du trenger, bare kjøp mario kart du, det vil underholde deg for en god stund. du kan ha deg + en annen mot 10 andre i lag-fri online, eller 4 på samme konsoll edit: adda "eller"...=Þ Endret 10. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 å, i så fall har jeg mange flere gode anbefalinger, warioware, rayman, sonic, crash of the titans.. eh... sier deg flere hvis du trenger, bare kjøp mario kart du, det vil underholde deg for en god stund. du kan ha deg + en annen mot 10 andre i lag-fri online, eller 4 på samme konsoll edit: adda "eller"...=Þ Takker for svar =] er godt å ha folk man kan spørre før man gjør en feil i butikken^^ Har du alle disse spillene? isåfall lurer jeg på hva du syns om Rayman og om det går ann å få taki enern noe sted?( Rayman: Raving Rabbids ) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) selvfølgelig har jeg dem. anbefaler jo ikke et spill uten noen timer spilltid med dem først=Þ jeg har bare rayman 2, vet ikke noe om 1ern. rayman=warioware bare mye dårligere=Þ på en annen side har rayman bedre multiplayer enn warioware, men hvis du skal kjøpe det råder jeg deg om å sjekke ut warioware først. (spill det, du kan ikke SE hvor gøy det er) Endret 10. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå