Gå til innhold

Hvilket spill anbefaler du? (XBOX 360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så GTA er ikke repeterende? Storyen går jo ut på det samme hele tiden der og: Dra til en fyr som sier han har en fiende, kjøre til plassen, drepe kisen, ringe oppdragsgiveren, få penger og så dra videre til neste mann.

 

Jeg elsker Assassin's Creed. Selv om man gjør det samme, blir jeg på en måte aldri lei. Byene er bra laget og man føler at man er i Jerusalem og de andre byene. Gleder meg maks til AC 2.

veldig enig i begge deler.

Lenke til kommentar

1. Guitar Hero 3: Legends Of Rock

 

2. GTA IV

 

3. .skate

 

4. Battlefield: Bad Company

 

5. Halo 3

 

6. Call Of Duty 4: Modern Warfare

 

7. Call Of Duty 2

 

8. Army Of Two (MERK: Må være to spillere)

 

9. Saints Row 2 (Har ikke prøvd det, men 1'ren var over forventningene)

 

10. Assasins Creed

 

Dette er alle spill som har underholdt meg i timesvis, selv om jeg bare har demoversjon på de fleste :)

Lenke til kommentar
9. Saints Row 2 (Har ikke prøvd det, men 1'ren var over forventningene)

Det slutter aldri å forundre meg at folk kan anbefale spill de aldri har spilt selv... Det samme var med GTA IV. Alle mente at det var tidenes spill FØR de hadde spilt det. Og som alle vet, det slo ikke helt til.... (selv om det er et veldig, veldig bra spill)

Endret av Azidops
Lenke til kommentar
Så GTA er ikke repeterende? Storyen går jo ut på det samme hele tiden der og: Dra til en fyr som sier han har en fiende, kjøre til plassen, drepe kisen, ringe oppdragsgiveren, få penger og så dra videre til neste mann.

 

Jeg elsker Assassin's Creed. Selv om man gjør det samme, blir jeg på en måte aldri lei. Byene er bra laget og man føler at man er i Jerusalem og de andre byene. Gleder meg maks til AC 2.

 

 

I GTA syntes jeg det er såpass stor variasjon at de slipper unna med det og med det mener jeg at selvom alle oppdragene følger en rød tråd, kan man gjennomføre de på utallige forskjellige måter. Man kan sprenge alle til h med en baazooka,man kan spraye de med uzien via en drive-by osv osv.

 

Jeg elsket også Assasins Creed...i ca 2 timer. Etter de to fikk jeg følesen av at jeg virkelig gjorde det samme om og om igjen. Kampsystemet feks var utrolig repeterende. Blokk,motangrep,blokk osv osv osv

 

 

Så hvis jeg skal anbefale et spill må det bli HITMAN: BLOOD MONEY. Utrolig bra spill som man kan slå ihjel masse tid på, hvis man liker den sjangeren.

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar
9. Saints Row 2 (Har ikke prøvd det, men 1'ren var over forventningene)

Det slutter aldri å forundre meg at folk kan anbefale spill de aldri har spilt selv... Det samme var med GTA IV. Alle mente at det var tidenes spill FØR de hadde spilt det. Og som alle vet, det slo ikke helt til.... (selv om det er et veldig, veldig bra spill)

Nå pleier jo ikke oppfølgeren til spill å være dårligere enn originalen, iallefall ikke når de kommer ut såpass nært hverandre. Da er det naturlig å ha høyere forventninger til oppfølgeren, og når originalen var god, er oppfølgeren stort sett bedre.

 

GTA IV ga jo ut haugevis med teaser demoer og trailere, det var ikke akkurat umulig å lage seg et synspunkt om det. Men du kan vel ha rett i at forventningene var litt for store til det, men det er ikke rart, en av verdens mest spilte spillserie kommer til nye generasjonen spillkonsoll? Come on...

Lenke til kommentar
Nå pleier jo ikke oppfølgeren til spill å være dårligere enn originalen, iallefall ikke når de kommer ut såpass nært hverandre. Da er det naturlig å ha høyere forventninger til oppfølgeren, og når originalen var god, er oppfølgeren stort sett bedre.

Neida... aldri.

 

Rainbow Six Vegas 2

Tony Hawk (nesten alle)

Need for Speed (nesten alle)

Lenke til kommentar

Etter å ha eid en 360 siden i fjor høst har følgende spill blitt favoritter: (jeg spiller ikke noe særlig online)

 

Lost Odyssey

Mass Effect

Call of duty 2

Call of duty 3

Orange Box

Bioshock

 

De nevnte synes jeg er verdt et kjøp av konsollen i seg selv :) (kommer garantert å runde de en gang til)

 

I tillegg finnes disse titlene som jeg synes er veldig bra:

 

Halo 3

Condemned

Gears of War

PGR 4

F.E.A.R.

MoH: Airborne

Lenke til kommentar

Har en ting å si ikke kjøp GTA IV! ganske bra på starten men etter man har spilt litt blir man lei av det Gta iv underholder deg i ca 1-2 uker også blir det kjedelig igjen

 

Og ja TAKK TIL ALLE SOM SVARTE kjøpte COD4 og er veldig fornøyd med den og lasta ned skate demo ganske bra spill :D hvis den er billig kjøper jeg den ass :p

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er bare ute etter å drepe og lemleste i alle mulige varianter så kan jeg anbefale Viva Pinata.

Det er et sandbox/strategi spill utviklet av Rare (også kjent for Banjo-Kazooie, Conker, Goldeneye, Donkey Kong med flere) som handler om at du har fått en hage på Pinata øya som du skal utvikle ved hjelp av å plante trær, lage vanndammer og lignende for å tiltrekke Pinata dyr som du kan gjøre forskjellige ting med. Disse er blant annet: Mat for større pinatas i næringskjeden, lage forskjellige varer som du kan selge, sende de avgårde til fester og lignende. Det er en god del andre ting man kan gjøre som jeg ikke kommer på i farten, men dette er et spill for personer i alle aldre, barn som voksen.

Lenke til kommentar

Til dere som mener at Assassins Creed er så ensporig. Da har dere spillt det helt feil, og har ikke fulgt med på hva dere egentlig skal gjøre. Jeg møtte ikke annet enn variererte og morsomme oppdrag, hvor det endte med at jeg runna spillet på et døgn. Slutten er så sinnsyk at dette spillet ligger fremdeles på topplista mi på første plass.

Lenke til kommentar
Jeg elsker Assassin's Creed. Selv om man gjør det samme, blir jeg på en måte aldri lei. Byene er bra laget og man føler at man er i Jerusalem og de andre byene. Gleder meg maks til AC 2.

Jepp! I de fleste spill gjør man det samme flere ganger, men det har lite å si så lenge det man gjør er tøft, og det blir ikke stort tøffere enn Assassin's Creed.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Til dere som mener at Assassins Creed er så ensporig. Da har dere spillt det helt feil, og har ikke fulgt med på hva dere egentlig skal gjøre. Jeg møtte ikke annet enn variererte og morsomme oppdrag, hvor det endte med at jeg runna spillet på et døgn. Slutten er så sinnsyk at dette spillet ligger fremdeles på topplista mi på første plass.

 

Haha, spilt det feil, morsom du! Jeg løste spillet på under et døgn, låste opp nesten alle acheivements og synes fortsatt det er ensformig. Hva er det som er variert med AC egentlig? Du bør spille litt flere spill hvis dette er på første plass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...