Gå til innhold

Hvilket spill anbefaler du? (XBOX 360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gears of War (third person shooter) - co op i SP er helt sykt fett. Geow2 kommer i november antagelig.

call of duty 4 - veldig bra men litt kort sp, og ekstremt bra multiplayer.

burnout paradise - ekstremt fartsfylt arkade bilspill.

bioshock - "horror fps" ekstremt bra imho.

mass effect - et must om du liker rpg. ekstremt bra kritikk.

halo 3 - ganske bra sp, med co op. ganske bra mp og, med mye muligheter, men jeg synes cod4 er bedre.

crackdown - som gta, men du har superkrefter. du kan kaste biler, hoppe 20 meter opp i luften, og generelt gjøre mye faenskap. Ekstremt underholdende for min del, har sikkert spilt det 70 timer +.

the darkness - et heftig fps basert på en comic. du har overnaturlige krefter og kan gjøre mye rart med dem.

Lenke til kommentar

Personlig har mange av de hypede spillene skuffet meg stort, rett og slett fordi de ikke er gøy å spille. Halo 3, COD 4 og Gears of Wars (byttet vekk GOW med GTA 4) f.eks. Det hele koker ned til hvilke sjangre du liker. Jeg er ikke så glad i FPS så derfor koser jeg med Mass Effect, Crackdown (GTA på stereoider), Civilization Revolution, The Orange Box og Tiger Woods 08.

 

Mine anbefalinger i synkende rekkefølge:

 

1. The Orange Box: 5 spill i ett. Portal og Team Fortress 2 er verdt hele pakka.

2. Mass Effect: RPG spill med mye god underholdning. Litt repetetivt.

3. Guitar Hero III: Du kjenner sikkert serien.

4. Civilization revolution: Turbasert strategispill. Litt for spesielt intereserte.

5. Crackdown: Sandbox-spill. Synes først det virket tullete, men herregud så gøy det er med superkrefter.

6. NHL 08 og Tiger Woods 08: Ishockey og golf. Enuff' said.

7. GTA 4. Punktum.

8. Fifa 08: Fotballspill

 

I tillegg kan det være interessant å ta en titt på Overlord og Skate. Overlord er vel et RPG/sandbox spill der du styrer en ond demon. Skate er et (ja) skate-spill med god grafikk og høy vanskelighetsgrad.

 

Hvilke sjangre liker du?

Endret av Azidops
Lenke til kommentar

Har jo selvfølgelig andre spill og anbefale også, emn det er nå FPS og skytespill som det går mest i for de fleste.

 

Man har jo selvfølgelig også:

Forza Motorsport 2

Colin McRae: DiRT

Lost Odyssey

Fight Night Round 3

Command & Conquer 3

Bioshock

Oblivion

Skate

Scene It?

Lenke til kommentar

Kan jo liste opp spill i en evighet da.

Her er de fleste spillene som er nevnt i tråden, pluss noen til :p

 

Action

The Orange Box

Crackdown

Grand Theft Auto 4

Rainbow Six Vegas

Rainbow Six Vegas 2

Call of Duty 4

Unreal Tournament 3

Battlefield Bad Company

Dead Rising

Bioshock

Halo 3

Ninja Gaiden 2

Gears of War

Asassins Creed

Splinter Cell: Double Agent

Dark Sector

Devil May Cry 4

Army of Two

Saints Row

 

 

Rollespill

Mass Effect

Lost Odyssey

Blue Dragon

Eternal Sonata

Enchanted Arms

Oblivion

 

Sport

Tiger Woods '08

Fifa '08

NHL '08

Skate

Forza Motorsport 2

Race Driver: Grid

Colin McRae: DiRT

Fight Nigth Round 3

Rockstar Presents: Table Tennis

 

Strategi

Civilization: Revolution

Command & Conquer 3

Battle for Middle Earth 2

 

Annet

Guitar Hero 3

Scene It?

Rock Band

 

Alle disse kan anbefales! Ble du noe sikrere på kjøp? :p

Lenke til kommentar

1. oblivion: utrolig stort spill, sikkert brukt 200+timer på det.

2. conan: liker du god of war serien elsker du dette.

3. gears of war: genialt coop spill.

4. forza 2: beste bil spill til xbox men ikke fullt så bra som gran turismo.

5. gta: ble litt skuffet men har alikevell brukt noen timer på det

Lenke til kommentar

Styr unna Asassins Creed! Pent å se på, men utrolig repeterende og liten levetid!

 

Arkade spill som er verdt å få med seg er Ticket Ride. Et brettspill som man blir litt hekta på. Poker er også gøy.

 

Forøvrig så ligger det mange demoer til spill på xbox live som du kan laste ned og teste før du bestemmer deg for å kjøpe!

Lenke til kommentar

Så GTA er ikke repeterende? Storyen går jo ut på det samme hele tiden der og: Dra til en fyr som sier han har en fiende, kjøre til plassen, drepe kisen, ringe oppdragsgiveren, få penger og så dra videre til neste mann.

 

Jeg elsker Assassin's Creed. Selv om man gjør det samme, blir jeg på en måte aldri lei. Byene er bra laget og man føler at man er i Jerusalem og de andre byene. Gleder meg maks til AC 2.

Lenke til kommentar
Så GTA er ikke repeterende? Storyen går jo ut på det samme hele tiden der og: Dra til en fyr som sier han har en fiende, kjøre til plassen, drepe kisen, ringe oppdragsgiveren, få penger og så dra videre til neste mann.

 

Jeg elsker Assassin's Creed. Selv om man gjør det samme, blir jeg på en måte aldri lei. Byene er bra laget og man føler at man er i Jerusalem og de andre byene. Gleder meg maks til AC 2.

 

Enig at GTA er litt repeterende også. Men det er mye å utforske og gjøre utenom storyen, desuten kan man spille det live. Det er flere spill på listene over jeg ikke er superfan av, men det var AC jeg absolutt ikke ville bruke penger på. Jeg haddde utrolig stor forventning til spillet og da ble fallhøyden desto større da jeg så hvor dårlig det var. AC er som sagt sinnsykt fint å se på, byen er bra laget, men det er begrenset hvor lenge man gidder å traske rundt i en by og gjøre ingenting når man har løst spillet på en kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...