Lakus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Og her har vi en kreasjonist... HAHAHAHAHAHAH!!! JEG DØR! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 EdwardCurrent er utrolig tøff men han er nok ateist Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Takk gud for det, det der var for morsomt til å være sant Lenke til kommentar
delfin Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) EdwardCurrent er utrolig tøff men han er nok ateist Hæh.. skulle akkurat til å avsløre at det der bare er satire...men gøy mann! edit: typo Endret 11. juli 2008 av pifler Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg legger merke til at det stadig vekk dukker opp folk i andre tråder med krass kritikk av "teorien" om evolusjon, men denne tråden som faktisk fremlegger bevis (som i "evidence") får stå i fred. Dette betyr enten at de kristne som ser disse videoene blir overbevist og/eller ikke har noe gyldig kritikk, eller at de lar videoene forbigå i stillhet for å gjøre det enklere å tro på skapelsen. Litt sånn "det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av". Skulle gjerne sett noen beinharde kristne som linket til Kent Hovind og "peanut butter man" for å få piffet opp litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå