suprimos Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hvet ikke om tittelen er bra men uansett. Er på LAN hos en kompis og har vært dette før uten prbolemer, men denne gangen er nettet utrolig treigt (10 mb/s), og det er praktisk talt umulig og spille noe online. Noen som hvet hva problemet er? eller har noen tips på hvordan nettet kan bli bedre?(NB: netter er kun fårlig på min PC) Endret 9. juli 2008 av suprimos Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kan være dårlig kabel som gjør at hastigheten går ned og du får mye feil på overføring. Prøv å gå i dosvindu (CMD) og skriv IPCONFIG Se etter ipadressen til standard gateway. Skriv så PING 192.168.1.1 - T (hvis det er ipadressen til std gateway). Får du høyere verdi enn 1ms så er det feil på kabel eller annet utstyr. Lenke til kommentar
suprimos Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Gjorde som du sa og fikk tid=1ms Jeg har også prøvd med flere kabler. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 er det noen som laster ned slik at linjen blir brukt opp? Lenke til kommentar
suprimos Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Nei, vi er bare to stykk her og ingen av oss laster ned. Er det en måte å måle hastighten online,på en nettside? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 tptest eller f.eks. itavisens bredbåndstest eller en annen bredbåndstest men tptest er mye bedre. tror v3 er den jeg bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå