Rubyred Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er plaget av at hver gang jeg åpner IE, kommer det opp en uønket side, som reklamerer for konkurranse om å vinne Mac Air, spill osv. Alt er på norsk. Det er bare å trykke på krysset øverst i høyre hjørne, så forsvinner den, men den kommer tilbake etter en kort stund. Er det noen om kan hjelpe meg med å løse dette problemet. Det er bare utroooolig iriterende. Lenke til kommentar
Guttorm190E Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Er plaget av at hver gang jeg åpner IE, kommer det opp en uønket side, som reklamerer for konkurranse om å vinne Mac Air, spill osv. Alt er på norsk. Det er bare å trykke på krysset øverst i høyre hjørne, så forsvinner den, men den kommer tilbake etter en kort stund. Er det noen om kan hjelpe meg med å løse dette problemet. Det er bare utroooolig iriterende. Bruk opera eller firefox. Eller du kan sette på popup blokkering i IE. Endret 9. juli 2008 av Guttorm190E Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Følg veiledning her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Så skal vi ta en titt på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå