Gå til innhold

Amiga 500 på projektor

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Heisann,

Jeg går å tenker på å skaffe meg en Amiga 500 for å kunne gjenoppdage mange av min barndoms spill i sin fulle nostaliske glede. Ser at det ligger plenty ute på eBay og andre nettsteder, men jeg har jo ett spørsmål som jeg må finne svar på først - noen her som vet om det er mulig å plugge en Amiga 500 opp mot projektor eller TV uten tuner og fortsatt få farger? Ser at det finnes noen overganger, men de gir kun monokrom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,

Jeg går å tenker på å skaffe meg en Amiga 500 for å kunne gjenoppdage mange av min barndoms spill i sin fulle nostaliske glede. Ser at det ligger plenty ute på eBay og andre nettsteder, men jeg har jo ett spørsmål som jeg må finne svar på først - noen her som vet om det er mulig å plugge en Amiga 500 opp mot projektor eller TV uten tuner og fortsatt få farger? Ser at det finnes noen overganger, men de gir kun monokrom.

Det må da vel finnes en form for modulator eller overgang? Om ikke er det bare å finne en gammel VHS spiller som har RF inn og scart ut. Det har vel stort sett de alle..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...