Ueland Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kan jeg kjøre Dual Screen hvis jeg har for eks et agp kort og et pci kort i maskinen? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 ja hvis begge skjermkortene støtter dual.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 her er det snakk om 2 skjermkort med kun en port i hver. og vil heller gå til anskaffelse av et gammelt drittkort enn å kjøpe et nytt skjermkort som støtter dual. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 joda det går å kjøre dual screen med 2 skjermkort med bare en utgang på hvert av dem.. men begge kortene på støtte det.. ellers kommer de ikke opp i display properties.. sånn ca.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 så blir jo spørsmålet om hvor "nye" kortene må være, har et GF2 MX nå som jeg får opp dual på når jeg kobler til fjernsyn men lurer på hvordan det blir hvis jeg hiver i et gammelt pci skjerkort ...med 2/4 mb . Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 hmm.. det er litt usikkert.. men for lenge siden kjørte jeg dual med creative banshee 16mb og et v3 3ooo 16mb kort.. det funket hvis jeg ikke husker helt feil.. det er tross alt lenge siden.. men hvis du har kortene liggende så er det jo bare å prøve.. skader jo ikke det.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 får prøve å få lånt et skjermkort en plass og se hva som skjer. takker for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Dersom du fåt problemer, så forsøk å sette pci-skjermkortet som primært skjermkort i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå