Gå til innhold

Diskutere om: Tippeligaen 2008

vagfk

Anbefalte innlegg

Hei :)

Her kan man diskutere spillere og lag og alt annet fra TL 08 ;)

Stabæk leder serien, ett poeng foran overraskende gode Fredrikstad.

- Eddie Gustafsson har vært den beste keeperen i Tippeligaen i år.

Burde han blitt tatt ut til EM?

- Tore Reginiussen har blomstret på stopperplass i år, og har kommet i landslagsvarmen.

Kommer han til og slukne utover sesongen?

- Kasey Wehrman har vært viktig for at Fredrikstad er der de er i dag, på andre plass i Tippeligaen.

Kommer Fredrikstad å falle nedover på tabellen om de mister han?

- Martin Andresen har ikke vært den store for VIF i år. Sist kamp mot Stabæk leverte han endelig varene.

Kommer Andresen til å finne formen utover høsten?

- Anthony Annan har blomstret som defensiv midtbane i år. Han skal etter planen tilbake til Start, 1. august.

Kommer Stabæk til å klare og beholde den Ghanesiske stjerna?

- Thorstein Helstad er en goalgetter. Er toppskårer med 11 mål så langt.

Vil han bli toppskårer igjen, eller vil Nannskog, Ivers, Hoff og de andre ta han igjen?

Bare diskuter hva dere vil, men dette var liksom bare noen forskjellige emner.

Endret av vagfk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er hardbarka stabækfan, og de to siste kampene har vært helt for jævli. Er ikke en gang bitter for tapene, men fly forbanna og skuffet. Makan til slapp gjeng skal man lete lenge etter. Alanzinho går ALT for mye med ball, Annan viser nok en gang hvilken drittunge han er, og forsvaret er til å le av.

Flyten vi hadde før ferien er faen meg helt borte, og kan ikke annet enn håpe på ett poeng hjemme mot viking. Vil gjerne høre hva dere andre mener!

Lenke til kommentar
Er hardbarka stabækfan, og de to siste kampene har vært helt for jævli. Er ikke en gang bitter for tapene, men fly forbanna og skuffet. Makan til slapp gjeng skal man lete lenge etter. Alanzinho går ALT for mye med ball, Annan viser nok en gang hvilken drittunge han er, og forsvaret er til å le av.

Flyten vi hadde før ferien er faen meg helt borte, og kan ikke annet enn håpe på ett poeng hjemme mot viking. Vil gjerne høre hva dere andre mener!

Stabæk har begynt høstsesongen dårlig med to kamper med tap og 3 - 6 i målforskjell, men jeg tror Jan Jönsson klarer å få Stabæk-gutta på riktig spor igjen. Tror de får medalje i hvertfall ;) Men så må du jo huske Stabæk i 04, da rykket de NED. Så kom Jan Jönsson og gjorde klubben sakte men sikkert til et topplag i TL. Så ikke forvent for mye til Stabæk...

Guttorm, Annan betyr veldig mye for Stabæk. Han har vært en av de største stjernene som har bidratt til at Stabæk hadde flyten. Jeg tror Stabæk vil slite litt om de ikke får en som erstatter Annan. Det er viktig for Stabæk.

Forsvaret til Stabæk, har dammet ned pga. kaptein Morten Morisbak Skjønsberg. Han har vært en SKANDALE i de to siste kampene. I fjor leverte Skjønsberg varene før ferien, men så dammet det ned for han og da begynte Stabæk med 3 - 0 tap for Brann og Rosenborg i de to første rundene. Men så kom Skjønsberg seg litt etter litt og Stabæk endte opp med sølvet. Jeg tror forsvaret vil skjerpe seg med Pontus, Morten, Christian og Bjørnar. De vil nok bli bedre ska du se ;)

Du har rett Stabæk har i de to siste kampene vært noen latsabber xD

Endret av vagfk
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...