Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 HAHAHAHAHA!!! ^^ Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 jeg fant en til! hvis du oversetter kødd til engelsk blir det dick Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Må si at Google Translate fungerer ganske så bra! Prøv å oversett hele diskusjon.no, det ser ganske bra ut. Selvfølgelig er det en og annen feil, men det er absolutt forståelig. Must say that Google Translate works quite so well! Try to translate the entire diskusjon.no, it looks pretty good. Of course, there is a different and wrong, but it is certainly understandable. Funker bra det! Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 jeg fant en til! hvis du oversetter kødd til engelsk blir det dick Og det er merkelig fordi..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er òg slang for spøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Men det er da ingen slangordbok. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 På svensk: Bajs På norsk: Akterstevn Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 "Brune bjørner bråker bestandig" ble til "Brown bears noise resistant" Støy-resistente bjørner? "Jeg klabbet til en i ansiktet." ble til "I Klabb to a face." hmmmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå