verwooks Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Her har jeg en skikkelig utfordring til dere. Først litt specs: http://www.evga.com/community/ModsRigs/com....asp?sysid=5160 Kjører Vista Ultimate x64. Med alle oppdateringer, de siste var i dag. Av en eller annen grunn skulle jeg flytte lydkortet mitt til en annen PCI port på hovedkortet. Jeg gjorde dette og startet opp pcen igjen. Nå rapporterte windows at den hadde funnet ny hardware. Jeg valgte å installere driverne selv. Da tok en jeg uninstall av de forrige driverne og reinstallerte dem med en reboot i mellom. Siden har det ikke fungert. Ting jeg har prøvd: - Sette kortet tilbake til gammel pci port (da fikk jeg installert driverne men lyden fungerte ikke) - Fjerne driverne skikkelig med "Driver sweeper" - Ta ut kortet og boote opp windows - Prøvd å installere/reinstallere i safe mode - Selvfølgelig installert driverne fra creative Uansett hva jeg gjør, får jeg denne feilmeldingen når jeg prøver å trykke "reinstall driver" her: Hvis jeg installerer Creative sin driver, funker det bare ikke. Samme meldingen som på bildet etter at driverne er installert og jeg har rebootet. Jeg har nå googlet i kanskje 5 timer og lest på andre forum. Har ikke funnet noen løsning. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Det må ha rotet seg alvorlig til med driverne tror jeg. I siste desperate forsøk, installerte jeg noen beta drivere fra Creative siden. Dette fikset problemet. Hvis det er noen som har noe mere info om hvordan dette kan skje, vær vennlig og oppdater posten med dette, tilfelle andre får samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå