Gå til innhold

Snitt fart på 249km/t i 100 og 90sone

jonki3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Buret inne? Han skulle fått amputert gassfoten.....

Hehe. Morsomt. Jeg hadde egentlig tenkt å skrive det, men så kom jeg på at da var det bare å kjøpe en sånn handicapbil.

Da hadde han sikkert endt opp med en Mercedes Vito, og de står jo stort sett bare verksted, så veiene hadde jo vært trygge mesteparten av tiden da :p

Endret av Gromle
Lenke til kommentar

Hvis du hadde tatt av ved 2 avkjøring sånn at du kommer litt lenger unna og kjør litt innover fort og parkert bilen på et lovlig sted og låst deg selv inne i bagasjerommet i noen timer, evnt. sove.

Hvis du ikke har nedfellbare seter så sliter du:P

Eller så kan du jo ha løpt til en container, bygning eller lignende og gjemt deg der inne.

Men det som er saken er at du gjorde det rette ved å stoppe, det er helt idiotisk å kjøre så fort på en 90 sone. Hadde vært med deg om du kjørte i 150 men 250 :p

Man må jo ha et sted å teste bilene sine på for de som er intreserte og når det ikke er noen andre valg enn å teste den på veien, så er det ikke mye man kan gjøre.

Lenke til kommentar
Man må jo ha et sted å teste bilene sine på for de som er intreserte og når det ikke er noen andre valg enn å teste den på veien, så er det ikke mye man kan gjøre.

Nei, du ikkje teste bilen. Har du høyrt om bane forresten?

Høyrest ut som om du synest dette er heilt greit...skremmande tilstander.

Lenke til kommentar

Man må som Zeph sier ikke teste bilen, men om du skal gjøre det, så får man være klar for å ta konsekvensene!!

Skulle likt å se den paragrafen der det står at man MÅ teste bilens toppfart på en offentlig vei når den er åpen for annen trafikk..

Det finns baner for sånt..

Lenke til kommentar

Nei, du ikkje teste bilen. Har du høyrt om bane forresten?

Høyrest ut som om du synest dette er heilt greit...skremmande tilstander.

Jeg synes ikke at det er greit, å kjøre så fort er altfor farlig, og sette andre i fare er det siste jeg vil gjøre.

Tenk hvor vondt man kommer til å ha det hvis du er innblanda i en ulykke i stor fart og en uskyldig person blir drept og du selv overlever? Det går ikke ann å leve sånn.

Litt off topic:

I hjemmelandet mitt så var det 2 unger som stjelte et våpen og de trodde ikke at den var ladet, de tulla med hverandre og sikta på hverandre, til slutt så kom kula ut og drepte den minste. Han som ble drept var 11 hvis jeg ikke husker feil, og han andre var 13 eller 14. Det jeg vil frem til er at åssen han følte det? det er et helvette å leve sånn...

Det gikk ca. 2-3 mnd før han ble bedre og begynte å snakke, han følte seg skyldig, men det var en ulykke.

Begge bodde ca. 15 min fra huset vårt.

Å sette andre i fare er helt idiotisk.

Ja det finnes baner, men da må det være politi tilstede, det er så få politifolk at de ikke kommer til å ha tid til det.

Hvis en person har en bil som ikke har så stor motor og det er tusenvis av publikum der, tror du han/hun kommer til å teste den der? det er bare flaut...

Staten kan jo bygge gratis baner som kan bli brukt på eget ansvar, f.eks ha max 20 biler inne på banen ved å sette en bom utenfor?

Det kommer ikke til å skje uansett, har snakka med en politimann natt til første og han sa at det var bare å glemme, staten kommer aldri til å gå med på det, og flertall kommer til å stemme imot dette.

Lenke til kommentar

Tror ikke denne tråden er seriøs.. tviler på at trådstarter engang er gammel nok til å kjøre bil.

Bare se på de andre trådene han har startet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=325232&hl=

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=325220&hl=

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=342073&hl=

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=404977&hl=

Lenke til kommentar

Til trådstarter: Skaff deg et liv.

Det er unødvendig å lage sånne tulle tråder, har sjekka på vg.no, rb.no, ap.no og søkt på google og hvis du hadde blitt tatt i den farten der så hadde det GARANTERT kommet på nettet/nyhetene, noe som ikke er gjort.

Du kaster bort andres tid, raporterer deg og håper på at du enten blir utestengt for alltid eller får en ny 2 ukers ferie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...