flash-- Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 ossen se film på tv-out ??? jeg prøvde og starte en film men nei gikk det nei der filmen er på data skjermen der er den ikke på tv kan noen hjelpe meg med det sikker mange andre som har hatt dette problemmet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Du bruker et program som f.eks TvTool, ikkesant? Et eller annet program slik at du får sendt signalene over til TV'en liksom. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Litt mer info hadde vært greit, men du kan sette tv som primary display/sette andre skjerm som full skjerm/fjerne bruk av overlays. Du finner dette under display properties. (I hvert fall om du har GeForce) Fjerne bruk av overlays tror jeg du må uansett, og jeg anbefaler å ikke sette tv som primary display, men heller secondary, og sette den til full skjerm-enhet (under overlay ettellerannet på display properties) Lenke til kommentar
flash-- Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 det funka fint takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå