mX mann Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hva er forskel på disse prosessorene AMD k6 prosessor AMD k6-2 prosessor AMD k6-2 prosessor AMD k6-III prosessor Kan jeg bruke alle samen påe et socket7 hovedkort Lenke til kommentar
daho Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 tm står for: trademark. ja du kan bruke alle på socket 7 hovedkort vis hovedkortet støtter de prosessorene Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 K6/2 er en K6 med høyere buss og 3dNOw K6/3 er en K6/3 med større cache K6/2 og K6/3 trenger et Super socket 7 hk Lenke til kommentar
Cool Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 22:00, Nubi skrev:Eg ville ikkje satt ein TM-merka K6/2 på eit socket 7 hovedkort. Det er vel ikke akkurat nokon hemmelighet at maskina høyst sannsynlig vil svara med å spyle deg ned med bersj om du prøvar på noko slikt. Eg ville heller vore føre var enn etter snar i dette tilfelle og bersja i sokkelen slik at dette kan unngås. For meir inspirasjon ta ein titt på: http://www.shitcity.com For en syk fyr! tenne på slikt. Slik dritt synes jeg du kan holde for deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå