Magnusha Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei! Er på utkikk etter en elektronisk cd samler. Har sett det på nettet før men finner den ikke igjen. Tenker på en sånn greie som holder orden på cdene dine. Du setter inn en cd på et spesifikt nummer, og finner cden igjen ved å søke opp nummeret. Tror hardware hadde en artikkel om dette en gang. Hvis jeg ikke husker feil så kunne den romme nesten 500 cd-plater. Noen som vet hvor jeg får tak i dette? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) http://www.hardware.no/artikler/imation_disc_stakka/23276 edit: ser nå at den var riktignok bare 100 disker, men til gjengjeld skalerbar Endret 9. juli 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Takker var akkurat den jeg var på utkikk etter Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) fikk skikkelig lyst på en selv jeg, finner alderig cd'ne i "kake" haugen men var kjipt at den bare var for 100, for meg betyr det at jeg måtte hatt flere, og selv om de kan stables blir det mange, og dyrt en ting til, var innom imations sider nå, og det sto ingenting om vista support, og det kan jo være litt kjedelig Endret 9. juli 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå