Programvare Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Skuespiller: Henry Fonda hvert fall, mtp 12 Angry Men, osv Reggisör: Alfred Hitchcock. Gud jeg vil ha mere film av den mannen. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Dem som er glad i filmer ønsker at Alfred Hitchcock ennå lagde filmer, men han kan ikke det siden han er død. Må ta en litt moderne skuespiller, men der han ble mest kjent fra var i Alle Elsker Raymand, nemlig Peter Boyle. Det er en mann som skulle vært i flere filmer og serier som en gretten familiefar. Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Den første som spratt inn i hodet mitt var faktisk Leif Juster! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kjapp rydding er gjennomført. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 takk for det. Alastor En av tingene jeg liker med Marivn var at han faktisk var soldat, (eller marine for å være nøyaktig) og ble faktisk skutt under WW2. så når han spiller soldat virker det mer ekte, feks. når han snakker om det å drepe i krig, i Big Red One, så får man følelsen at han faktisk vet hva han snakker om, og at han ikke bare en en skuespiller som spiller en som vet hva han snakker om. Jeg liker også at når han døde ble han begravet som en soldat i Arlinton, bare en enkel grav sammen med andre soldater, ikke noen store bauta steiner med bysten hans osv. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Lorne Greene. You dont say! Endret 13. juli 2008 av Speik Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Største favoritt utvilsomt James Stewart. Men også Henry Fonda var knall. Walther Matthau og Jack Lemmon vil jeg minnes til den dag jeg selv dør. Hvem vet, kanskje jeg får anledning til å møte gjengen da og takke dem alle for fantastiske filmøyeblikk? Av nyere legender så må jeg nevne Christopher Reeve som leverte tidenes skuespillerprestasjon i Superman I og II. Og Richard Pryor ga gode lattere. Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Lee Van Cleef, mesterskurk! Endret 14. juli 2008 av calimariae Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Du kan ikke "nominere" Ledger ifølge trådstarter. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Største favoritt utvilsomt James Stewart. Er han död? Å fy faen, nå tror jeg nesten det rant en tåre nedover kinnet. Ante ikke at han hadde gått bort for over 10 år siden uten at jeg visste det. Han er favorittskuespilleren min og Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Trodda han hadde gått bort for mangfoldige år siden. Levde tydeligvis godt og lenge. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Han var bare helt hinsides fantastisk og inspirerende. Søtt dikt på sine siste dager: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Kom på at jeg savner Cary Grant veldig og. Han var fantastisk kul i hauger med filmer. Endret 15. juli 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Pft, unger nå til dags. Det blir ikke bedre enn de fem store (sistemann kom i senete laget, men er like fullt en av de Fem): Lon Chaney Sr Lon Chaney Jr Boris Karloff Bela Lugosi Vincent Price Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Savner Bela Lugosi og Alfred Hitchcock Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Charles Bronson! Herlig fyr. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Toshiro Mifune (1920-1997) En av Japans mest kjente skuespillere. ..Også Lee Van Cleef som døde i 1989, fy faen han er rå. Endret 24. juli 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Lee J. Cobb. Han sinteste fra 12 angry men.............. Spencer Tracy er også en av de store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå