Gunfreak Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 her kan man diskutere de gode gammle skuespillerne som nå er døde. kravet er litt ymse, de må være av den eldre genrasjonen, og døde. så ikke Ernest Borgnine, han er av de gammle gode, men lever, og ikke Heath Ledger, selv om han er død, er han ikke av de gammle, vi snakker Steve McQueen og Jimmi Stewart ect. Min favoritt må være Lee Marivn, da han er de kuleste av de kule Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Marlon Brando er så jævla kjent at det er ikke vits å nevne han engang, alle VET at han eier. :-/ Og de som ikke vet hvem han er, burde fortsette holde seg til filmene til Michael Bay og Uwe Boll. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 James Dean og Marlon Brando er de første jeg tenker på, men de er gjerne de første alle tenker på. Hvis vi snakker skuespillere som det er synd er døde, fordi jeg vil se flere filmer med dem, så tenker jeg Chris Penn og River Phoenix fordi de døde i min levetid. Skulle gjerne sett mer Cary Grant, men jeg har heldigvis en god del usett enda. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Herregud, nå var jeg slem. Skrev Donald Sutherland og hadde tenkt til å poste, før jeg tenkte "faen, han er jo ikke død." Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Savner Gregory Peck og Henry Fonda, jeg. Ikke mange som klarer å bringe frem samme inntrykket av integritet som disse to. James Stewart er naturligvis også en, men forbinder han mer med hans komiske roller. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ikke skuespiller, men Kubrick savner jeg litt. Hadde ikke sagt nei til flere Kubrick filmer! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Har sans for Steve McQueen, men vil også nevne Lee Marvin og Robert Mitchum Endret 9. juli 2008 av groenn Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Chris Penn. Edit: så ikke at de måtte være av den eldre garde. I så fall: Marlon Brando og Humphrey Bogart i alle fall! Endret 10. juli 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hm. Scott, Fonda, Sellers, Guiness, Mifune og kanskje Marlon, men han hadde i grunn bare piss mot slutten. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Lorne Green fra bonanza. eller kansje denne karen(Clint Eastwood): Endret 11. juli 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Clint død nå? haha. han koser seg med å regisere så vidt jeg vet. Endret 11. juli 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Clint død nå? haha. han koser seg med å regisere så vidt jeg vet. ok.. det er jo bra, men hanm måtte nevnes Lenke til kommentar
Speik Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Clint Eastwood lever jo i beste velgående. Les første post.. Henry Fonda er nok min favoritt! Elsker han i 12 Angry Men og Once Upon A Time In The West. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå