Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 hei jeg er en gutt på 17 år. har hørt det er godt med analsex og jeg har prøvdd mange ganger å stikke fingern i anus. men det er ikke noe godt???? stemmer det?? :| Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 kan være litt udigg, jeg liker det ikke men noen bruker det for bedre orgasme. Er et slikt lite pungt oppi der som kan stimuleres for bennern' og evt en bedre orgasme. Men om du skal prøve, bruk glidemiddel. . Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Du finner prostata ca så langt inn: http://pubutils.fccc.edu:8180/slide/files/...R0000457840.jpg Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Groteskt bilde Manfred^^ Så da ut som prostata (er det det som er mannens g-punkt?) lå lengre inn jeg hadde trodd. Jeg har lest et sted at mannens g-punkt ligger liksom 2 cm inn ca., og ja det skal visstnok gi bedre orgasme om det blir stimulert.. Sier seg selv? Så ja om man bruker riktig teknikk og er forsiktig og tålmodig med seg selv skal det være mulig å få en orgasme ved analsex^^ Burde jo nesten være en win win situasjon da, ellers ville jo analsex bare bli attraktivt for ene parten under akten. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det finnes en tråd om dette (Anale gleder for menn), men en oppsummering av forskjellige tips er egentlig så enkelt som: Bruk glidemiddel eller lignende på f.eks. fingeren, masser prostata mens du onanerer. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du kan også massere prostata uten å putte fingeren inn i rompa da (ca ved andre leddet på pekefingren). Hvis du presser passe hardt opp mellom pungen og endetarmen når du ronker så vil dette presse mot prostata. (Det som nesten er som en "forhøyelse" mellom der). Vi har alle litt forskjellig fysiologi, med tanke på form og fasong, men for de aller fleste så vil dette kunne stimulere. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Analsex er godt så lenge du vil selv, og ikke er litt for utålmodig Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Får forstyrrende assosisasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Analsex er herlig. Punktum. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tenner du ikke på det eller i det hele tatt ikke finner det spennende så er jo saken grei, da lar man være. Men for mange er det godt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Alle er forskjellige, noen liker det, noen ikke. Det er intet krav om at en må like analsex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg