SkinnyT Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Kjeda meg et par timer i dag, så begynte å recorde litt gitar. La til noe tromming og strings og så ble det til noe sånt som dette: xxx Bruker standard trommelyder fra FL Studio, kommer sikkert til å bytte de ut med litt bedre samples etterhvert hvis jeg fortsetter med sangen. EDIT: Bestemte meg for å arbeide litt mer med sangen i dag etter å ha vært på ferie. Er ikke helt ferdig enda, så hadde vært kjekt med noen tilbakemeldinger om hva som kunne vært bedre/endret på. gitar_4.mp3 Endret 26. juli 2008 av SkinnyT Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Var voldsomt til hvor den basstromma skal smelle. Tror du må justere den mer. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Justerte den ned sånn kjapt og gæli, orker ikke å gjøre noe mer med sangen i kveld. Skal tidlig opp i morgen. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Ny versjon av sangen i førstepost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå