LøperFraVevelstad Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) (redigerte bare denne så jeg slapp å lage en ny tråd) okey, jeg har snakka til mor om å bestille time til jeg kom hjem, og hun mente at jeg skulle ta det med ro. så jeg lurer nå rett og slett på om noen av dere kan forklare "ta det med ro" fasen? er det innesitting så langt penga rekker, eller kan jeg trene litt? noen tips? det jeg må ta hensyn til er Bruskskade, Senestrekk i låret og overtrent ankel... noen tips, anyone? jeg har dessuten fått sterke signaler fra en akupunktør om å ta det med ro....bare for å backe opp det at mamma sa jeg skulle ta det med ro:P så..shoot! Endret 9. juli 2008 av Skarpengland Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Gå til lege. Han vil kunne fortelle deg hva du bør gjøre videre. Tviler på at noen her på forumet kan gi deg bedre råd enn en lege som møter deg personlig og gjør noen tester. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 tror jeg gjør det. han merket NOE sist gang jeg var der (for lenge siden), men han kunne ikke sette fingeren på det. nå er jeg på ferie i Oslo, så er litt vanskelig å henvende seg til lege nåda..så jeg spør bare rundt på forumet her, håper på svar fra folk med erfaringer, etcl. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 vis du har bruskskader da må du operere det vekk. jeg har selv vært overtrent, bruskskade og minisk i kneet. og har operert 3 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå