Gå til innhold

Driving Force Pro og PS3?

Anbefalte innlegg

Hei, dette er min aller første post her, så vær overbærende om det er ett teit eller feilplassert spørsmål.

Jeg kjøpte meg ganske nylig en ps3, 40gb versjonen, og håpet den skulle virke med mitt ett år gamle Driving Force Pro... Lastet ned en del demoer (Ridge Racer 7, Grid, Sega Rally og en par til) men fikk ikke rattet til å virke med noen av de. Håpet at det bare var pga demospill, så kjøpte i dag GT5 Prolog, hvor det står at det skal være støttet, men får forstatt ikke liv i det.

På rattet blinker det i den venstre dioden fra jeg startet konsollen, stoppet å blinke litt når jeg startet spill for så å begynne blinke igjen. Får ingen respons i det heletatt fra knappene på rattet, og med usb'n fra rattet i konsollen virker ikke håndkontrolleren heller. Er rattet mitt defekt kanskje?

Har andre opplevd tilsvarende problem og funnet en løsning?

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også Driving Force Pro - testet det for første gang mot PS3 i går, og da var det bare å plugge det inn så funka det umiddelbart, måtte ikke gjennom noe oppsett først. Jeg testet det mot GT5 Prologue og Sega Rally.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...