Fiske Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vil 9800M GT passe til en pc som har 9650M GS fra før? Hadde vært greit å få et litt vassere skjermkort til å spille med Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Det går ikke å bytte skjermkort på bærbar mener du? Da tar du feil i så fall. Det er fullt mulig, bare en del mer innviklet. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) jepp, det er fullt mulig.. HVIS du har et skjermkort som ikke er bygd inn i hovedkortet. da må du isåfall bytte hovedkort. men, for å snakke om de MXM-kortene som du antekeligvis har hørt om, så er det nokså sjeldent tilfelle at pc-en har et slikt, ihvertfall som er standardisert. veldig mange som har egne standarder, og da heter det faktisk ikke MXM-lenger. MXM er en standard. http://en.wikipedia.org/wiki/MXM Hva slags pc har du? Endret 10. juli 2008 av »frodo Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har Acer Aspire 8920G Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har sjekket ut litt nå, og min Acer Aspire 5520G kan faktisk byttes skjermkort på, så dette er noe jeg skal! Da vil jeg tro du og kan. Jeg kan sjekke når jeg kommer på jobb igjen, har en liste der over reservedeler til Acer-pcer! Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg åpna PC'en og så at skjermkortet ikke var byttet i hovedkortet, men er det spesialbygde skjermkort for Acer? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 hmm, mener på at MXM-kortene til Acer er temmelig like til for eksempel Asus, så lurer på om ikke Acer har temmelig standardiserte kort. Og det er bra! Var ihvertfall en jeg leste om på et forum som hadde byttet fra et 8400M i en Acer til et 8600M GT fra en Asus, og fikk det til å virke. Var visst syk forskjell!! Lenke til kommentar
larsere Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 jeg har sett at de fleste 9650M GS kortene er innebygd, men kansje ikke på din pc? Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Åja 8400M er VELDIG svakt. Jeg hadde det på min gamle Acer Aspire 7520G (som jeg byttet etter å fått feil på den fire ganger). Og med den så kunne jeg så vidt kjøre WoW brukbart, men PC'en endte opp med å bli overopphetet av seg selv, skjermkortet lå på 90grader og CPU'en på 85 :S Men hadde vært herlig hvis evt 8800GTX eller lignende kort hadde passet! Lenke til kommentar
larsere Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 har hørt at det er mye varmeproblemer rundt 8800GTX(M) og andre sterke grafikkort til laptopper, men hvis det er bra med kjøling skulle det gå bra.. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Skal få opp et bilde av skjermkortet straks Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Her er skjermkortet som du ser, så er det ikke bygget inn i hovedkortet. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 ok, det burde være mulig og bytte, men google litt rundt og se hva andre har gjort, ville ikke bare satt inn det sterkeste med en gang pga. varme Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Litt kjølepasta vil nok gjøre susen Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Vil 9800M GT passe til en pc som har 9650M GS fra før? Hadde vært greit å få et litt vassere skjermkort til å spille med Virker ganske problematisk å få tak i MXM kortene, erw dette fordi PC produsentene nekter å la nVidia selge de løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå