H.Eye Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Orker ikke å quote maso for å ungå begynnelsen på ett massivt quote tårn ; Han postet sin top 5 når han sluttet å vurdere(noen vurderinger har dukket opp). Og om dette bare er en spøk fordi han ikke er det perfekte mennesket, såååå "eheheheheheheheheheheheheheh" Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Seff er jeg perfekt, perfekt på min egen perfekte måte Endret 23. juli 2008 av MaSo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Seff er jeg perfekt, perfekt på min egen perfekte måte Men ifølge Immanuel Kant er du mer eller mindre verdiløs . Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Han har ikke sagt noe om meg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Han har ikke sagt noe om meg Vi skulle vurdere hverandre siden IK gikk lei. Så da sier jeg at du er nesten verdiløs. Det ser ut som IK går på universitet i Oslo om noen har noe uoppgjort med fyren . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Immanuel Kant (født 22. april 1724 i Königsberg i Tyskland, død 12. februar 1804 i Königsberg). Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg er så perfekt at jeg kan høre på all musikk, der det er fest er det glede, musikken bare gir deg lyst til å drikke mer. Me andre ord, siden jeg ikke har 5topp band/artister så må jeg være perfekt Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Immortal, Burzum, Nargaroth, Rotting Christ og Forgotten Tomb. y: (...) rotting christ er ok korrigering: jeg fikk det for meg at det her var snakk om det brukbare grind-bandet rotten sound. rotting christ har jeg ikke hørt takk, Kant. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Han har ikke sagt noe om meg Random rekkefølge: Three Days Grace Breaking Benjamin Jimmy Eat World Guns n Roses Bryan Adams y: n: absolutt alt ditt menneskeverd: 1.0 Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg er så perfekt at jeg kan høre på all musikk, der det er fest er det glede, musikken bare gir deg lyst til å drikke mer. ditt menneskeverd: 0.18 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Nå var han tøffere enn toget gitt, men men jeg vet iallefall at det er garantert flere folk som har samme musikksmak som meg i forhold til Kant her, som igjen gjør meg til en person som er letter å ha med å gjøre. In your face Kant, jeg er mer populær enn deg! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Var det noen gang noen som likte han, MaSo? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Nå var han tøffere enn toget gitt, men men jeg vet iallefall at det er garantert flere folk som har samme musikksmak som meg i forhold til Kant her, som igjen gjør meg til en person som er letter å ha med å gjøre. In your face Kant, jeg er mer populær enn deg! dette medfører ikke riktighet Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Var det noen gang noen som likte han, MaSo? Godt spørsmål, Personlig tror jeg han er en forvirra diktator som skal ta over skandinavia med sin dårlige musikksmak Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Sucessfull troll is, sucessfull Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 For å summere opp tråden har man høyt menneskeverd om man hører på gammel drittmusikk som Led Zeppelin eller black metal som Immanuel Kant hører på. Immanuel Kant, ditt menneskeverd: 0 Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 For å summere opp tråden har man høyt menneskeverd om man hører på gammel drittmusikk som Led Zeppelin eller black metal som Immanuel Kant hører på. Immanuel Kant, ditt menneskeverd: 0 led zep er et rimelig kult band black metal er som alle andre sjangre, 99% crap og 1% konge Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Nå var han tøffere enn toget gitt, men men jeg vet iallefall at det er garantert flere folk som har samme musikksmak som meg i forhold til Kant her, som igjen gjør meg til en person som er letter å ha med å gjøre. In your face Kant, jeg er mer populær enn deg! Du har fortsatt lavere menneskeverd. Var det noen gang noen som likte han, MaSo? jeg liker han . Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 60 sider, og det finnes enda folk som virkelig blir triste av at en tilfeldig forumbruker forteller at de er mindre verdt, på grunn av musikken de hører på. Og ja, Led zep iz kewl Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Jeg har lavere menneskeverdi ifølge en person som er så evneveik å inkompetent at han ikke kan begrunne svarene sine. Hurra jeg er et dårliger menneske enn en kar som hører på led zeppelin, men ikke på noe av det jeg hører på. Tror du er redd for å bli noe bedre enn du er Kant... Det er mulig, det er bare fantasien som setter en stopper Endret 23. juli 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg