Deneb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 1. Led Zeppelin 2. Jet 3. The black crowes 4. Ac/Dc 5. My morning jacket Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 1. Led Zeppelin2. Jet 3. The black crowes 4. Ac/Dc 5. My morning jacket y: zep n: jet (jeg humret), ac/dc, my morning jacket (meh) din verdi som menneske: 3.6 Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 1. Pink Floyd 2. Kamelot 3. Bob Marley 4. Neil Young 5. Bruce Springsteen Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Utruleg vanskeleg val, men eg fell på desse: Tom Waits Metallica Led Zeppelin Black sabbath (Dio years) Thin lizzy Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 1. Pink Floyd2. Kamelot 3. Bob Marley 4. Neil Young 5. Bruce Springsteen y: neil young (10.0) n: floyd, bob marley, springsteen (par ok på born to run) din verdi som menneske: 4.6 Utruleg vanskeleg val, men eg fell på desse: Tom Waits Metallica Led Zeppelin Black sabbath (Dio years) Thin lizzy y: waits, zep, sabbath, fdkfkj n: metallica, thin lizzy, metallica din verdi som menneske: 5.5 Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) 1. Led Zeppelin2. Jet 3. The black crowes 4. Ac/Dc 5. My morning jacket Søker om å få byttet nr. 5 til Arcade fire, setter jeg litt tidsperspektiv på det må disse to byttes om (tviler på at det gjør noen positiv forskjell i din bok!) Endret 9. juli 2008 av slux Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Johnny Cash Kris Kristofferseon Joachim nielsen Radiohead/Thom Yorke Pink Flyod Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Når eg tenkjer meg om kjem vel Dio inn på lista mi før Thin Lizzy. What was i really thinkin'?? (Og kva gjeld Metallica er det sjølvsagt til og med Black album som er det beste, og nettopp difor var fjorårets konsert heilt fantastisk! ) Hardt å velge favorittband, men det var desse som gjaldt i dag, kan godt hende det endrar seg i morgon ) Endret 9. juli 2008 av Bonnskij Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 1: Metallica 2: In Flames 3: Soil 4: Queen 5: Dropkick Murphy's Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 1. Led Zeppelin2. Jet 3. The black crowes 4. Ac/Dc 5. My morning jacket Søker om å få byttet nr. 5 til Arcade fire, setter jeg litt tidsperspektiv på det må disse to byttes om (tviler på at det gjør noen positiv forskjell i din bok!) dessverre, denne endringen ville ikke ha påvirket vurderingen av ditt menneskeverd Johnny CashKris Kristofferseon Joachim nielsen Radiohead/Thom Yorke Pink Flyod y: kjfgk n: mehhh din verdi som menneske: 4.0 1: Metallica 2: In Flames 3: Soil 4: Queen 5: Dropkick Murphy's y: nei n: hvorfor liker alle in flames her?, metallica, queen, dropkick murphy's din verdi som menneske: 3.0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 din verdi som menneske: 4.0 Jaja... Jeg tør påstå at jeg er mer verd, men jeg vant over skarstad så jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 jeg må si at dette foreløpig virker som et veldig homogent forum, ihvertfall når det gjelder musikk. mye av det samme som går igjen på hver liste. mye lame metal og prog og progmetal. mye kjip asbjørn slettemark-rock, med andre ord. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ja, huffameg for et kjipt forum. fyfy. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kraftwerk Wilco Stones (The Rolling, that is) Led Zeppelin Franz Ferdinand Det er helt umulig å få inn alle artistene jeg liker på en sånn liten liste, men det der er de jeg har hørt mest på i det siste. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 ja, huffameg for et kjipt forum. fyfy. misforstå meg rett, forumet i seg selv virker helt kurrant. imponert over at ingen har blitt provosert og/eller indignert over denne tråden enda, som vanligvis skjer. kudos! det at folk har en lite utviklet musikksmak er noe man alltids kan gjøre noe med. hihihi. KraftwerkWilco Stones (The Rolling, that is) Led Zeppelin Franz Ferdinand Det er helt umulig å få inn alle artistene jeg liker på en sånn liten liste, men det der er de jeg har hørt mest på i det siste. y: kraft, stones, zep, wilco er nice til tider n: franz ferdinand (beklager, helt utilgivelig. og dette som var på vei mot en strålende plassering ) din verdi som menneske: 6.0 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Tråden er jo helt genial. Er det virkelig noen som tar seg nær av en slik satirisk tråd? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Led Zeppelin The Eagles Bob Marley Bent Coldplay Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Tråden er jo helt genial. Er det virkelig noen som tar seg nær av en slik satirisk tråd? vi får se. alltid noen usikre know-it-alls som tar en 3.7'er personlig og begynner å syte og klage. Led ZeppelinThe Eagles Bob Marley Bent Coldplay y: zep n: eagles (tidenes overgrep mot menneskeheten?), bob marley (for ørtende gang), bent (hahaha), coldplay din verdi som menneske: 1.7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 At noen som digger kraftwerk og wilco over konger som cash og kris får bedre score gjør at jeg ikke tar denne tråden helt seriøst. Originalitet teller tydeligvis ikke så mye Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 misforstå meg rett, forumet i seg selv virker helt kurrant. imponert over at ingen har blitt provosert og/eller indignert over denne tråden enda, som vanligvis skjer. kudos! Ja, dette er i utgangspunktet en totalt meningsløs og intetsigende tråd, og jeg forventet masse sinte poster av typen "Hvem faen er du til å bedømme", "Hvem tror du at du er blablabla". Godt at folk har hodet på rett sted, tråden er underholdende nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg