m-momr Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Immanuel Kant Hva ville det perfekte menneske høre på? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Immanuel KantHva ville det perfekte menneske høre på? det jeg til enhver tid hører på Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg vil vite min verdi! verdiløs Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er jo en veldig seriøs tråd, hvis jeg ikke får en skikkelig vurdering, etter oppgitt informasjon... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er jo en veldig seriøs tråd, hvis jeg ikke får en skikkelig vurdering, etter oppgitt informasjon... Fint vi er enige. Denne tråden er god å ha for å orientere seg rundt i musikkens lunefulle hjørner. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Smite me oh mighty smiter! 1. Billy Talent 2. Coldplay 3. Scouting for Girls 4. Flogging Molly 5. Justice gir etter for press y: n: h: alt ditt menneskeverd: 0.1 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Immanuel KantHva ville det perfekte menneske høre på? Er jo simpelt, er bare å se på lista mi Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Immanuel KantHva ville det perfekte menneske høre på? det jeg til enhver tid hører på ok, hva er dine topp 5 band/artister? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Immanuel KantHva ville det perfekte menneske høre på? det jeg til enhver tid hører på ok, hva er dine topp 5 band/artister? mehhh Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Han kan jo ikke nevne sine band/artister, for han vil være på toppen. Nevner han de, blir han verdiløs for oss :!: Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Han kan jo ikke nevne sine band/artister, for han vil være på toppen. Nevner han de, blir han verdiløs for oss :!: jeg har selv postet en liste i denne tråden løk Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 1 The who 2 Thin lizzy 3 Blue oyster cult 4 Led zeppelin 5 Bob dylan Ok, hit me with your rythm stick.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Han kan jo ikke nevne sine band/artister, for han vil være på toppen. Nevner han de, blir han verdiløs for oss :!: Ca hver 20. post inneholder en forespørsel om IK sin favorittliste. Søk! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Dette høyrest underhaldande ut. Pink Floyd Ulver Beatles Clutch Black Sabbath y: første ulver-platene var bra, beatles, sabbath n: pink floyd din verdi som menneske: 6.2 Kaizers OrchestraFoo Fighters Oasis Queens of the Stone Age Vreid Litt fra kvar sjanger. y: ingen n: kaizers orchestra, foo fighters (lol), oasis din verdi som menneske: 4.1 Fy faen, Påstår du att Pink Floyd suger? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Fy faen, Påstår du att Pink Floyd suger? nei jeg postulerer at de suger kug haha, du har che guevara-avatar more like holodude Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Burde vært 18-års aldersgrense for å kunne ytre seg i denne tråden. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fy faen, Påstår du att Pink Floyd suger? nei jeg postulerer at de suger kug haha, du har che guevara-avatar more like holodude Du begyner og irritere meg. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Fy faen, Påstår du att Pink Floyd suger? nei jeg postulerer at de suger kug haha, du har che guevara-avatar more like holodude Du begyner og irritere meg. *begynner *å Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Random rekkefølge: Three Days Grace Breaking Benjamin Jimmy Eat World Guns n Roses Bryan Adams Immanuel KantHva ville det perfekte menneske høre på? det jeg til enhver tid hører på ok, hva er dine topp 5 band/artister? han har ikke sagt noe om de, for det er hva det "perfekte" menneske hører på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg