Kakofoni Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvilken aktiv forumbruker er det som egentlig skjuler seg bak Immanuel Kant? Immanuel Kant er jo en aktiv forumbruker. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Random rekkefølge: Three Days Grace Breaking Benjamin Jimmy Eat World Guns n Roses Bryan Adams Lenke til kommentar
Sith Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 1. Ozzy Osbourne 2. Dimmu Borgir 3. Flogging Molly 4. Guns N' Roses 5. Avenged Sevenfold Lista mi er egentli i konstant endring. Tja, utenom de to øverste. Ozzy flytter seg ikke en MM...Der er det ingen over. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) 1. Joe Satriani 2. Mark Knopfler 3. John Petrucci 4. Eric Johnson 5. Led Zepplin Endret 22. juli 2008 av Krypto. Lenke til kommentar
turncast Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Kaizers OrchestraFoo Fighters Oasis Queens of the Stone Age Vreid Litt fra kvar sjanger. flott liste, jeg hører selv veldig mye på qotsa, foo fighters og kaizers..kanonband alle sammen. min egen blir vel slik: arctic monkeys queens of the stone age kaizers orchestra Muse billy talent/linkin park Endret 22. juli 2008 av turncast Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvilken aktiv forumbruker er det som egentlig skjuler seg bak Immanuel Kant? Immanuel Kant er jo en aktiv forumbruker. Han er jo for det meste et troll. Jeg lurer på om det er en eller annen "forumkjendis" som egentlig er Immanuel Kant. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Hvilken aktiv forumbruker er det som egentlig skjuler seg bak Immanuel Kant? Immanuel Kant er jo en aktiv forumbruker. Han er jo for det meste et troll. Jeg lurer på om det er en eller annen "forumkjendis" som egentlig er Immanuel Kant. troll kan du være selv Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 uffuffuff jeg frykter jeg er dømt til evig skam The Cranberries Pink Floyd Kent Coldplay Jenny Wilson Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvilken aktiv forumbruker er det som egentlig skjuler seg bak Immanuel Kant? Immanuel Kant er jo en aktiv forumbruker. Han er jo for det meste et troll. Jeg lurer på om det er en eller annen "forumkjendis" som egentlig er Immanuel Kant. troll kan du være selv Haha, snakk om å bevise fakta. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Haha, snakk om å bevise fakta. Hva mener du? Han har dyp innsikt inn i den absolutte vitenskab, og den lyver aldri. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 jeg har rundt 500 innlegg på dette forumet. 454 av de er under brukernavnet Immanuel Kant som også er mitt virkelige fødenavn Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Random rekkefølge: Three Days Grace Breaking Benjamin Jimmy Eat World Guns n Roses Bryan Adams andre forsøk Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Era Blondie Rammstein Breaking Benjamin Until June Noen av mine favoritter, jeg føler meg allerede lite verdt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 jeg har rundt 500 innlegg på dette forumet. 454 av de er under brukernavnet Immanuel Kant som også er mitt virkelige fødenavn Trur det er på tide at det faktisk går opp for deg at du ikkje er filosofen Immanuel Kant. Han døde for over 200 år sida. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har du noe bevis for denne absurde påstanden, xersess? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Trur det er på tide at det faktisk går opp for deg at du ikkje er filosofen Immanuel Kant. Han døde for over 200 år sida. Han snakket kun om fødenavn, ikke filosof. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 jeg har rundt 500 innlegg på dette forumet. 454 av de er under brukernavnet Immanuel Kant som også er mitt virkelige fødenavn Trur det er på tide at det faktisk går opp for deg at du ikkje er filosofen Immanuel Kant. Han døde for over 200 år sida. dette medfører ikke riktighet dersom du forsøker å spre flere usannheter vil jeg kontakte moderatorteamet Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Smite me oh mighty smiter! 1. Billy Talent 2. Coldplay 3. Scouting for Girls 4. Flogging Molly 5. Justice Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 dette medfører ikke riktighet dersom du forsøker å spre flere usannheter vil jeg kontakte moderatorteamet Det er mulig at denne påstanden har rot i en falsk gravstein med ditt navn på: Dette er nok grunnen til at det er en svært vanlig misforståelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg