Nutjob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Siden 3 av bandene dine er bra, og er de eneste jeg har hørt om der(Metallica, In Flames og SOAD) så blir ditt menneskeverd 8.9 Gratulerer, du er dagens høyeste. Du er ikke tilfeldigvis en attraktiv ung dame i alderen 19-30år som vil gå inn i ett seksuelt forhold? sa ikke du at du stilte deg kritisk til denne praksisen? også gjør du akkurat det samme bare én side senere! kan du forklare meg hvordan dette ikke er hykleri av aller verste sort?! vel, innlegget mitt var egentlig en slags protest Men for all del, lykke til med å "ta over forumet". Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 5. Montley Crue Mötley Crüe Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 5. Montley Crue Mötley Crüe roff Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 5. Montley Crue Mötley Crüe haha. ja beklager hvis du ble fornerma nå altså. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Lov å ha med en komponist? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Lov å ha med en komponist? nothing is true everything is permitted!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Metallica Rammstein Ennio Morricone Queen Bruce Springsteen Håper du tar deg tid til en siste vurdering, Kant. Etter tidligere slakt vet jeg ikke om jeg kommer over 2 engang. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 MetallicaRammstein Ennio Morricone Queen Bruce Springsteen Håper du tar deg tid til en siste vurdering, Kant. Etter tidligere slakt vet jeg ikke om jeg kommer over 2 engang. jeg har egentlig sluttet å vurdere verd. men jeg kan fortelle deg at det å se rammstein og morricone nevnt i samme åndedrag er tungt. tungt for sinnet. jeg lider. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 MetallicaRammstein Ennio Morricone Queen Bruce Springsteen Håper du tar deg tid til en siste vurdering, Kant. Etter tidligere slakt vet jeg ikke om jeg kommer over 2 engang. jeg har egentlig sluttet å vurdere verd. men jeg kan fortelle deg at det å se rammstein og morricone nevnt i samme åndedrag er tungt. tungt for sinnet. jeg lider. Begge er jo geniale på hver sin måte. Morricone har jo nærmest blitt en legende innenfor filmmusikk, mens Rammstein vet å provosere og de leverer jo et forrykende sceneshow! For at du ikke skal slite med nattesøvnen i natt så kan jeg fortelle deg at jeg skal opp til Trondheim til våren når Morricone kommer. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 MetallicaRammstein Ennio Morricone Queen Bruce Springsteen Håper du tar deg tid til en siste vurdering, Kant. Etter tidligere slakt vet jeg ikke om jeg kommer over 2 engang. jeg har egentlig sluttet å vurdere verd. men jeg kan fortelle deg at det å se rammstein og morricone nevnt i samme åndedrag er tungt. tungt for sinnet. jeg lider. Begge er jo geniale på hver sin måte. Morricone har jo nærmest blitt en legende innenfor filmmusikk, mens Rammstein vet å provosere og de leverer jo et forrykende sceneshow! For at du ikke skal slite med nattesøvnen i natt så kan jeg fortelle deg at jeg skal opp til Trondheim til våren når Morricone kommer. morricone er selvsagt framifrå mens det at det eksisterer mennesker som klarer å unngå å innta fosterstilling når rammstein spilles gjør at psykologregningen min når nye høyder Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg forlanger å få min endelige dom. Har du fått hørt på Prokofiev og Munly nå da? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg forlanger å få min endelige dom. Har du fått hørt på Prokofiev og Munly nå da? kan avkrefte at jeg har gjort dette Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Makan. Sett i gang, mann. np: Munly & the Lee Lewis Harlots - Goose Walking Over My Grave (o( )o) (o( \o/ Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 1: Sonata Arctica 2: Altaria 3: For My Pain 4: Reflexion 5: Sinamore Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 1: Sonata Arctica2: Altaria 3: For My Pain 4: Reflexion 5: Sinamore ikke hørt noe av den driten her, men brukernavnet ditt tilsier et fullstendig fravær av noe som helst menneskeverd Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 jeg har opparbeidet meg en imponerende kompetanse på musikkfeltet iløpet av de siste ti årene Riiiight..... At du ikke har hørt på Sonata Arctica er da ganske skremmende, de andre er jeg med på at er ganske ukjente Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Si noe om min liste da Kant, please 1. Led Zeppelin 2. Deep Purple 3. Wolfmother 4. Jimi Hendrix 5. Eric Johnson Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Riiiight..... At du ikke har hørt på Sonata Arctica er da ganske skremmende, de andre er jeg med på at er ganske ukjente Sonata Arctica is a Finnish power metal band from the town of Kemi, originally assembled in 1996. Their later works (most notably Unia) contain some elements typical of progressive metal. låll. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvilken aktiv forumbruker er det som egentlig skjuler seg bak Immanuel Kant? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Akkurat det har jeg og tenkt på litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg