DanielvanSand Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Kant: Hva legger du i et dårlig band?. Hvorfor er bandene Ulrikke nevnte dårlige?. Er de for komersielle?. Lurer bare på hva du legger i et dårlig band, da du "har opparbeidet meg en imponerende kompetanse på musikkfeltet iløpet av de siste ti årene" Chokke: Er du med på HW Live i helga? Endret 18. juli 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 De er selvfølgelig stort sett kjedelige. Selv synes jeg Sigur Rós er decent på det beste, og at The Shins er et stykke over decent. Men jeg har bare 5.1 i menneskeverd trotzdem. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kant: Hva legger du i et dårlig band?. Hvorfor er bandene Ulrikke nevnte dårlige?. Er de for komersielle?. Lurer bare på hva du legger i et dårlig band, da du "har opparbeidet meg en imponerende kompetanse på musikkfeltet iløpet av de siste ti årene" ---- Chokke: Er du med på HW Live i helga? Haaaallooo, ikke kom med den du og . Dette er ikke en seriøs tråd for fem øre. ---- Lørdag kanskje. Finnes det en tråd om dette eller no? Lenke til kommentar
Ulrikke Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Haha, jeg hadde jo håpet på litt mer slakt enn det liksom. Og jeg vil vite min verdi!!! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Immanuel Kant forteller meg at han er fascinert over Langbein fra Donald Duck &Co, og yndlingspålegget hans er dansk gräddost. Lenke til kommentar
Langlo91 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Mine 5 Favoritter u say? Must be : Papa Roach. Three Days Grace. Fort Minor. Rise Against. Sum 41. Viss det er dårlig, så er det dårlig, men bare for deg =) I Think It's GOoD S**T =) Lenke til kommentar
Langlo91 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Langlo91, Halvard? : P Nope =) Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Immanuel Kant forteller meg at han er fascinert over Langbein fra Donald Duck &Co, og yndlingspålegget hans er dansk gräddost. ah, gräddost er diiiiigg. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 har egentlig lagt opp tror vi får vente litt med et evt comeback jeg synes vi heretter skal bruke tråden til å hylle meg HAHAHAHA, hylle hva? Din fantastisk gode personlige musikksmak som skal slakte alt annet enn det DU personlig LIKER? Og fordi du bruker en tråd her på forumet til å tiltrekke deg "attraktive" jenter i alderen 19-22(aiit?) som du kan gå til sengs med. For meg virker du kun desperat =) Nei takk, tror du kan legge opp din forumtid jeg Ingen hyllest her iallefall, sorry Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Immanuel Kant forteller meg at han er fascinert over Langbein fra Donald Duck &Co, og yndlingspålegget hans er dansk gräddost. ah, gräddost er diiiiigg. Ingen tvil Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 har egentlig lagt opp tror vi får vente litt med et evt comeback jeg synes vi heretter skal bruke tråden til å hylle meg HAHAHAHA, hylle hva? Din fantastisk gode personlige musikksmak som skal slakte alt annet enn det DU personlig LIKER? Og fordi du bruker en tråd her på forumet til å tiltrekke deg "attraktive" jenter i alderen 19-22(aiit?) som du kan gå til sengs med. For meg virker du kun desperat =) Nei takk, tror du kan legge opp din forumtid jeg Ingen hyllest her iallefall, sorry synes han skal få en liten pose med creds, han har hvertfall gitt litt liv til et ellers ganske kjedelig forum Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 har egentlig lagt opp tror vi får vente litt med et evt comeback jeg synes vi heretter skal bruke tråden til å hylle meg HAHAHAHA, hylle hva? Din fantastisk gode personlige musikksmak som skal slakte alt annet enn det DU personlig LIKER? Og fordi du bruker en tråd her på forumet til å tiltrekke deg "attraktive" jenter i alderen 19-22(aiit?) som du kan gå til sengs med. For meg virker du kun desperat =) Nei takk, tror du kan legge opp din forumtid jeg Ingen hyllest her iallefall, sorry feil. 19 til 30. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Immanuel Kant er genial! Si meg o store profet, hva er meningen med sjokoladekake? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) De eneste som virker desperate er de som (forgjeves) forsøker forsvarer sitt grusomt lave menneskeverd. Endret 19. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 1. Iron Maiden 2. Opeth 3. In Flames 4. Mayhem 5. Slayer Pokker, så vanskelig det var å sette opp en topp 5-liste. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det der blir nok pluss minus 0.5, tror jeg nok ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 1. Aerosmith 2. Tristania 3. Eric Clapton 4. Children Of Bodom 5. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg