Gjest Yoshi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Haha, epic konsept! 1. Electric Six 2. The Beatles 3. Electric Light Orcestra 4. Yann Tiersen 5. The Dandy Warhols Sånn ser lista mi ut for tiden. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Kan du sjekke menneskeverdet mitt for ett halvt år siden for å se om jeg har sunket eller steget? ^^ 1. Sigh 2. Hate eternal 3. Avenged sevenfold 4. Ulver (Bergtatt albumet, fant ingen andre ) 5. Bathory y: bathory hadde et par kule plater, sigh har en viss noveltyverdi, bergtatt er ok n: hate eternal suger dessverre ditt menneskeverd: 5.7 1. AC/DC2. Turbonegro 3. Freedom Call 4. Rhapsody 5. Rise Against Eller noe i den duren værtfall. y: n: resten h: turboneger ditt menneskeverd: 2.9 Haha, epic konsept! 1. Electric Six 2. The Beatles 3. Electric Light Orcestra 4. Yann Tiersen 5. The Dandy Warhols Sånn ser lista mi ut for tiden. y: beatles n: electric six, elo, yann tiersen, dandy warhols ditt menneskeverd: 3.4 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har en liste som er mer hva jeg hører på for tiden, du får dømme meg allmektige hersker. Vil ikke miste min 7.0 though Whitesnake David Bowie Bob Dylan Led Zeppelin Rolling Stones er vel rundt 7.0 det her og, uten at jeg husker den første listen din -3.0 for streitheten mulighet for bonuspoeng: velg ett album fra hver artist Dylan: Oh Mercy, Highway 61 Revisited Bowie: The Man Who Sold The World Zeppelin: Led Zeppelin II Stones: Aftermath Whitesnake: Whitesnake, dog usikker Ingen bonuspoeng? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ingen bonuspoeng? Du får to bonuspoeng fra meg for ikke å velge Ziggy Stardust. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Dylan: Oh Mercy, Highway 61 RevisitedBowie: The Man Who Sold The World Zeppelin: Led Zeppelin II Stones: Aftermath Whitesnake: Whitesnake, dog usikker Ingen bonuspoeng? du både traff og bommet på dylan burde kanskje valgt zep I, men kudos for å ikke velge IV greit nok med aftermath, men synes vel beggars banquet f.eks er ganske meget bedre Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er virkelig Whitesnake "y"? Verre pop-rock skal man lete lenge etter. Eller har jeg bare hørt feil album? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eg vil oppdatere lista mi: Mew Bob Dylan Immortal The Ramones Radiohead Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Er virkelig Whitesnake "y"? Verre pop-rock skal man lete lenge etter. Eller har jeg bare hørt feil album? aldri hørt Eg vil oppdatere lista mi: Mew Bob Dylan Immortal The Ramones Radiohead y: dylan, immortal (for the lulz), ramones n: h: mew ditt menneskeverd: 3.2 (menneskeverd halvert pga mew) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Oh, det gjekk litt for i svingane, var ikkje Mew eg tenkte på, men Neil Young (fantastisk artist). Så lista vert slik: Neil Young (synd med narkotikamisbruk på hans tid, men samtidig vart det jo skapt bra sangar som omhandlar det tema) Bob Dylan Immortal The Ramones Radiohead Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 normalt ville jeg fordoblet menneskeverdet ditt og lagt på litt ekstra for neil young men du presterte å blande sammen mew og neil young et voldsomt overgrep og en stor fornærmelse for neil ditt menneskeverd: 2.0 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvilket Young-album setter du høyest, Kant? Selv vipper jeg som regel mellom Rust Never Sleeps og On The Beach. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 1. Foo Fighters 2. Big Bang 3. Ramones 4. Pearl Jam 5. Feeder Sånn ca... Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Hvilket Young-album setter du høyest, Kant? Selv vipper jeg som regel mellom Rust Never Sleeps og On The Beach. zuma tonight's the night 1. Foo Fighters2. Big Bang 3. Ramones 4. Pearl Jam 5. Feeder Sånn ca... y: ramones n: pearl jam, bigbang h: foo fighters ditt menneskeverd: 2.8 Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 en kompis av meg + min liste (vi kjeder oss på jobb i sommervarmen(?)) aha pink floyd the boss U2 madrugada min: Smashing Pumpkins Led Zeppelin Dinosaur Jr U2 Motorpsycho (måtte ha med en norsk jeg óg) Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 en kompis av meg + min liste (vi kjeder oss på jobb i sommervarmen(?)) aha pink floyd the boss U2 madrugada min: Smashing Pumpkins Led Zeppelin Dinosaur Jr U2 Motorpsycho (måtte ha med en norsk jeg óg) typen din: y: n: aha, pink floyd, bruce, u2, madrugada deg: y: zep, dino, motorpsycho n: u2 h: smashing pumpkins typen dins menneskeverd: 1.7 ditt menneskeverd: 4.8 Lenke til kommentar
MFluffy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Da prøver jeg meg og:P 1.Disturbed 2.Godsmack 3.Hammerfall 4.Rammstein 5.Metallica Hvordan er det du bestemmer menneskeverd? Du har kanskje svart på det tidligere, men har ikke lest hele tråden enda. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Da prøver jeg meg og:P 1.Disturbed 2.Godsmack 3.Hammerfall 4.Rammstein 5.Metallica Hvordan er det du bestemmer menneskeverd? Du har kanskje svart på det tidligere, men har ikke lest hele tråden enda. y: n: godsmack, hammerfall, metallica h: rammstein ditt menneskeverd: 1.5 den eksakte vitenskab bestemmer menneskeverdet Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 1. Queen 2. Bruce Springsteen 3. Queen + Paul Rodgers 4. Rolling Stones 5. Eric Clapton Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 1. Queen2. Bruce Springsteen 3. Queen + Paul Rodgers 4. Rolling Stones 5. Eric Clapton y: stones n: queen, bruce h: eric clapton, queen to ganger ditt menneskeverd: 1.7 Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 1. Queen2. Bruce Springsteen 3. Queen + Paul Rodgers 4. Rolling Stones 5. Eric Clapton y: stones n: queen, bruce h: eric clapton, queen to ganger ditt menneskeverd: 1.7 Ombestemmer meg ikke angående Clapton, men kan si det slik: Queen Springsteen Stones Clapton CCR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg