Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Soler meg der oppe på pallen Vil bare si at dette er en utrolig underholdende tråd Kant. Og takk for at du disser Pink Floyd. Mer overvurdert band har faen meg aldri eksistert. " " Du har faktisk hørt på og om Thom Hell!? er ikke det han norske dritkjipe? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Soler meg der oppe på pallen Vil bare si at dette er en utrolig underholdende tråd Kant. Og takk for at du disser Pink Floyd. Mer overvurdert band har faen meg aldri eksistert. " " Du har faktisk hørt på og om Thom Hell!? er ikke det han norske dritkjipe? Sett bort fra dritkjipe, så, jo! Haha, kult. Kan jeg slenge inn en liste til? Björk Kings of Leon Leonard Cohen Michael Jackson Nick Cave Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 BjörkKings of Leon Leonard Cohen Michael Jackson Nick Cave y: björk har et par kule sanger, nick cave har sikkert 50 n: kings of leon, michael jackson ditt nye menneskeverd: 4.0 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Trodde Thom Hell var en ganske kjent figur her i Norge jeg. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 ja, trodde eg au. det er han med gimmick-videoene til noen helt meningsløse sanger right? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har en liste som er mer hva jeg hører på for tiden, du får dømme meg allmektige hersker. Vil ikke miste min 7.0 though Whitesnake David Bowie Bob Dylan Led Zeppelin Rolling Stones Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Har en liste som er mer hva jeg hører på for tiden, du får dømme meg allmektige hersker. Vil ikke miste min 7.0 though Whitesnake David Bowie Bob Dylan Led Zeppelin Rolling Stones er vel rundt 7.0 det her og, uten at jeg husker den første listen din -3.0 for streitheten mulighet for bonuspoeng: velg ett album fra hver artist Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Trodde Thom Hell var en ganske kjent figur her i Norge jeg. Tja, ingen jeg kjenner har hørt eller hører på Thom. Selv om han har fått relativt gode kritikker, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har en liste som er mer hva jeg hører på for tiden, du får dømme meg allmektige hersker. Vil ikke miste min 7.0 though Whitesnake David Bowie Bob Dylan Led Zeppelin Rolling Stones er vel rundt 7.0 det her og, uten at jeg husker den første listen din -3.0 for streitheten mulighet for bonuspoeng: velg ett album fra hver artist Dylan: Oh Mercy, Highway 61 Revisited Bowie: The Man Who Sold The World Zeppelin: Led Zeppelin II Stones: Aftermath Whitesnake: Whitesnake, dog usikker Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Med fare for å bli utstøtt som spedalsk, kommer en liste i tilfeldig rekkefølge: Rage against the machine. Gorillaz. Big L. KRS - One. Bob Marley. Endret 14. juli 2008 av M1kk Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva er det du mener med "h:"? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 y: bran: suger h: holocaust/tool Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det var da logisk. Trodde det var: y=yes, n=no, h= hell no. :!: Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) - Metallica- Eric Clapton - Queen - BigBang - Eagles y: n: metallica, queen, bigbang h: eric clapton, eagles ditt menneskeverd: 1.1 Hah! Har gjennomskuet Immanuel_Kant fullstendig. Rankingsystemet hans er fremdeles i betaversjon. Første gang fikk jeg 0.6 denne gangen 1.1 med akkurat samme band!! Endret 14. juli 2008 av Saltvann Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 - Metallica- Eric Clapton - Queen - BigBang - Eagles y: n: metallica, queen, bigbang h: eric clapton, eagles ditt menneskeverd: 1.1 Hah! Har gjennomskuet Immanuel_Kant fullstendig. Rankingsystemet hans er fremdeles i betaversjon. Første gang fikk jeg 0.6 denne gangen 1.1 med akkurat samme band!! Bandene dine har nok blitt bedre siden første gang du prøvde. Immanuel Kant er en oppdatert mann. Lenke til kommentar
Ezmo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 1. In Flames 2. The Fray 3. Muse 4. Peter and the wolf 5. The Killers Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dylan Bowie Stones Hendrix Cave hehe Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Oi, så det var her denne tråden hadde gjemt seg. Ser man det, ser man det. Hva slags album av The Fall anbefaler du, Imme? Top 5 just nu: 1. The Sparks 2. Wire 3. Velvet Underground 4. Jussi Björling 5. Serge Gainsbourg Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 1. Majesty 2. Manowar 3. Alestorm 4. Sabaton 5. Kurt Nilsen Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Sett bort fra dritkjipe, så, jo! Haha, kult. Kan jeg slenge inn en liste til? Da slenger jeg og inn en liste til: Led Zeppelin In Flames Bruce Springsteen Torch Slayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg