dadiadi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hohoho, jeg steg i menneskeverdien min Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 1. Pink Floyd 2. The Doors 3. Sigur Ros 4. Led Zeppelin 5. Bob Marley Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 kan vi også late som at noen på hele forumet digger debutplata til die kreuzen Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 1. Pink Floyd2. The Doors 3. Sigur Ros 4. Led Zeppelin 5. Bob Marley y: zep n: pink floyd, doors, han derre sigurd ros h: bob marley ditt menneskeverd: 3.6 IM A 50 YEAR OLD MAN WHATCHA GONNA DO ABOUT IT den beste posten i hele tråden so far Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 1. Bolt Thrower 2. Die Kreuzen (spesielt debutplata) 3. Brötzmann 4. The Fall. 5. Bob Dylan Det var en liste jeg tror du er fornøyd med. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 - Albert Ayler - Bolt Thrower - Brötzmann - The Fall - ZZ top HELT SANT!!! Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 nå har det vært litt for heavy hjerneaktivitet de siste par minuttene foreslår at Redneck og chokke tar seg en liten pust i bakken Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 VURDER MEG, DIN INNP*LTE TERRENGEIT! 0 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Åh nuts. Du er kjempekul. Smisk ga tidligere 2 poeng. Og jeg er jente 19-30 år. Interessert? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 send bilde på pm så skal jeg ta ditt legeme opp til vurdering Lenke til kommentar
trudest Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Veldig vanskelig, men får ta de jeg hører mest på for tiden. Favorittene skifter hele tiden. 1. Piazzolla 2. Barrios Mangore 3. Henze 4. Satie 5. Ravel Venter i spenning Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Her er mine topp 5: 1. Opeth 2. Freak Kitchen 3. Mattias "IA" Eklundh 4. Tool 5. Dream Theater Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 send bilde på pm så skal jeg ta ditt legeme opp til vurdering Kan vi ikke ta dette utseende-tullet etter vi har møttes? Du skuffer meg. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Veldig vanskelig, men får ta de jeg hører mest på for tiden. Favorittene skifter hele tiden. 1. Piazzolla 2. Barrios Mangore 3. Henze 4. Satie 5. Ravel Venter i spenning y: erik satie ruver. piazzolla (anbefaler plata der masayuki takayanagi og åtte andre gitarister tolker tangostandarder, inkl piazzolla) n: at jeg ikke har særlig kjennskap til de tre resterende ditt menneskeverd: tør ikke estimere, men mistenker at det er høyt kudos! Her er mine topp 5: 1. Opeth 2. Freak Kitchen 3. Mattias "IA" Eklundh 4. Tool 5. Dream Theater ...og tilbake til jorden igjen y: n: opeth, dream theater h: tool ditt menneskeverd: 1.1 send bilde på pm så skal jeg ta ditt legeme opp til vurdering Kan vi ikke ta dette utseende-tullet etter vi har møttes? Du skuffer meg. beskriv ditt eget utseende Lenke til kommentar
trudest Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Veldig vanskelig, men får ta de jeg hører mest på for tiden. Favorittene skifter hele tiden. 1. Piazzolla 2. Barrios Mangore 3. Henze 4. Satie 5. Ravel Venter i spenning y: erik satie ruver. piazzolla (anbefaler plata der masayuki takayanagi og åtte andre gitarister tolker tangostandarder, inkl piazzolla) n: at jeg ikke har særlig kjennskap til de tre resterende ditt menneskeverd: tør ikke estimere, men mistenker at det er høyt kudos! Her er mine topp 5: 1. Opeth 2. Freak Kitchen 3. Mattias "IA" Eklundh 4. Tool 5. Dream Theater ...og tilbake til jorden igjen y: n: opeth, dream theater h: tool ditt menneskeverd: 1.1 send bilde på pm så skal jeg ta ditt legeme opp til vurdering Kan vi ikke ta dette utseende-tullet etter vi har møttes? Du skuffer meg. beskriv ditt eget utseende Vel, de andre er og verdt å sjekke ut. Ravel er jo en av impresjonismens største mestere, Barrios Mangore blir sett på som tidenes største gitarpersonlighet, og Henze er en orginal modernistisk ny-klassisk komponist fra Tyskland som hele sitt liv har hatt stor sympati for kommunisme( JEg er ikke kommunist, jeg bare synes at det er litt artig) PS: Vet ikke hva n og y betyr Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Vel, de andre er og verdt å sjekke ut. Ravel er jo en av impresjonismens største mestere, Barrios Mangore blir sett på som tidenes største gitarpersonlighet, og Henze er en orginal modernistisk ny-klassisk komponist fra Tyskland som hele sitt liv har hatt stor sympati for kommunisme( JEg er ikke kommunist, jeg bare synes at det er litt artig) PS: Vet ikke hva n og y betyr takk for tipset, skal føre det inn i boken som hjemmelekse y: bra n: suger h: holocaust/tool Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Bob Dylan Band of Horses The Cure Patrick Wolf Thom Hell Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Soler meg der oppe på pallen Vil bare si at dette er en utrolig underholdende tråd Kant. Og takk for at du disser Pink Floyd. Mer overvurdert band har faen meg aldri eksistert. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Bob DylanBand of Horses The Cure Patrick Wolf Thom Hell y: bob n: band of horses, patrick wolf, thom hell ditt menneskeverd: 3.1 Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Bob DylanBand of Horses The Cure Patrick Wolf Thom Hell y: bob n: band of horses, patrick wolf, thom hell ditt menneskeverd: 3.1 Du har faktisk hørt på og om Thom Hell!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg