Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 1. Britney Spears2. Aqua 3. Westlife 4. Boyz ll Men 5. My chemical romance alt er kjempebra ditt menneskeverd: 7.3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hahaha, lenge siden jeg har sett noen som liker boyband, britney spears og emo-musikk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hahaha, lenge siden jeg har sett noen som liker boyband, britney spears og emo-musikk. Var den dedikert til meg eller Immanuel_Kant? PS. Sjekk 1 post over din egen. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Var ment til Immanuel_Kant. Skjønte at din var ironi. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Var ment til Immanuel_Kant. Skjønte at din var ironi. ja. i motsetning til ajaco så var ikke jeg ironisk Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 1. E-76 2. Groove Coverage 3. Vassendgutane. 4. Cascada. 5. Sputnik Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tilfeldig rekkefølge: Beatles Linkin Park Bruce Springsteen Bob Dylan The Rolling Stones Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Tilfeldig rekkefølge: Beatles Linkin Park Bruce Springsteen Bob Dylan The Rolling Stones y: b, d, s n: kan jeg få spørre? du liker dylan. du liker beatles. du liker the stones. hva i all verden klarer du å se i linkin park? ditt menneskeverd: 6.7/0.0 er det din unge i av'en?Jepp. Han ble 8 i mai. Han er bare ca. fire på det bildet i avataren da, men det var så blinkskudd at jeg ikke har fått meg til å bytte. ser fornøyd ut Hmm, men alikavel fikk eg den at SPAM TOLERERES IKKE ! Eg prøver på nytt.: 1. E-76 2. Groove Coverage 3. Vassendgutane. 4. Cascada. 5. Sputnik aner ikke Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tilfeldig rekkefølge: Beatles Linkin Park Bruce Springsteen Bob Dylan The Rolling Stones y: b, d, s n: kan jeg få spørre? du liker dylan. du liker beatles. du liker the stones. hva i all verden klarer du å se i linkin park? ditt menneskeverd: 6.7/0.0 er det din unge i av'en?Jepp. Han ble 8 i mai. Han er bare ca. fire på det bildet i avataren da, men det var så blinkskudd at jeg ikke har fått meg til å bytte. ser fornøyd ut Hmm, men alikavel fikk eg den at SPAM TOLERERES IKKE ! Eg prøver på nytt.: 1. E-76 2. Groove Coverage 3. Vassendgutane. 4. Cascada. 5. Sputnik aner ikke LMAO Metallica Foo Fighters Avløpsrens Steve Vai Iron Maiden Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 MetallicaFoo Fighters Avløpsrens Steve Vai Iron Maiden y: n: metallica, steve vai, iron maiden h: foo fighters ditt menneskeverd: 2.1 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Prodigy New Order Smashing pumpkins Interpol Wu-Tang Clan Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 ProdigyNew Order Smashing pumpkins Interpol Wu-Tang Clan y: wu!, new order har vel ca 15 min med kul musikk, interpol har vel ca 10 n: prodigy, interpol h: smashing pumpkins ditt menneskeverd: 5.2 Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 kommer noen til å savne meg når jeg blir utestengt? jeg har blitt så utrolig glad i dere alle sammen Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva blir du utestengt for da ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 kommer noen til å savne meg når jeg blir utestengt? jeg har blitt så utrolig glad i dere alle sammen Ja... Jeg lo meg halvt i hjel av din kamp mot alastor Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 det er uvisst for meg er uansett ikke noe poeng i å skrive noe mer om det, da det blir slettet med én gang av moderatoren det gjelder nei la oss komme oss tilbake til sammenhengen mellom musikkpreferanser og menneskeverd Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 1. Queens of the Stonage 2. Anthrax 3. Slayer 4. Slipknot 5. Lost Horizon Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 kan vi late som at noen har sagt f.eks.. albert ayler enda? 1. Queens of the Stonage2. Anthrax 3. Slayer 4. Slipknot 5. Lost Horizon y: reign in blood er fet n: qotsa, slipknot (wtf), anthrax ditt menneskeverd: 2.5 kan vi også late som at noen har sagt bolt thrower hittil i tråden og brötzmann og the fall takk forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg