Snurreleif Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Snurreleif: Om det virker som om jeg tar han 100 % seriøs fortsatt så er det feil.. Hvis du føler deg truffet av det jeg skrev kan det jo virke slik. Føler meg ikke truffet av det du sier, men det virket som om innlegget ditt var rettet mot meg, så da svarer jeg på det. That's it. Bare fordi jeg skrev under deg? Hadde det vært rettet mot deg hadde jeg sitert deg. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 1. Bob Dylan 2. Bruce Springsteen 3. Metallica 4. Elton John 5. Kiss Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Snurreleif: Om det virker som om jeg tar han 100 % seriøs fortsatt så er det feil.. Hvis du føler deg truffet av det jeg skrev kan det jo virke slik. Føler meg ikke truffet av det du sier, men det virket som om innlegget ditt var rettet mot meg, så da svarer jeg på det. That's it. Bare fordi jeg skrev under deg? Hadde det vært rettet mot deg hadde jeg sitert deg. Ok, det er notert.. Takk for å ha gjort meg til et smartere menneske Endret 13. juli 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) 1. Bob Dylan2. Bruce Springsteen 3. Metallica 4. Elton John 5. Kiss y: dylan n: resten ditt menneskeverd: 2.9 Endret 13. juli 2008 av Immanuel_Kant Lenke til kommentar
Joney Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 1. Olga Marie Mikalsen 2. Sputnik 3. DDE 4. Backstreet boys 5. Et eller annet masseprodusert popband fra Walt Disney Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 1. Nightwish 2. Luca Turilli 3. Metallica 4. Aerosmith 5. Bruce Springsteen 4. og 5.-plassen var vanskelig Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 1. Nightwish2. Luca Turilli 3. Metallica 4. Aerosmith 5. Bruce Springsteen 4. og 5.-plassen var vanskelig y: n: bruce, aerosmith, metallica h: nightwish ditt menneskeverd: 1.5 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 h: nightwish Hva betyr h'en da? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 home made kazoku uverworld snoop dogg chamillionaire orange range hah, no way in hell du klarer å bedømme meg riktig=Þ (random rekkefølge btw, går det for det?) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Oooh kay? 1. Big Brother and the Holding Company 2. Jimi Hendrix 3. Metallica 4. Dire Straits 5. Jefferson Airplane Høyst uoffisiell toppliste. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 h: nightwish Hva betyr h'en da? holocaust Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Reaksjoner på moderering har fint lite å gjøre i en random tråd, og er slettet. And again. Og ansvarlig, thats me. Var det noe? (Jeg svarer kun på pm, forresten). Endret 13. juli 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) home made kazokuuverworld snoop dogg chamillionaire orange range hah, no way in hell du klarer å bedømme meg riktig=Þ (random rekkefølge btw, går det for det?) y: n: meh ditt menneskeverd: 2.4 Oooh kay? 1. Big Brother and the Holding Company 2. Jimi Hendrix 3. Metallica 4. Dire Straits 5. Jefferson Airplane Høyst uoffisiell toppliste. y: hendrix n: metallica, dire straits, jefferson airplane ditt menneskeverd: 3.0 Endret 13. juli 2008 av Alastor Fjernet reaksjon på moderering Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 JT Bruce Andrew W.K Binärpilot Tenacious D T.c.k Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 home made kazokuuverworld snoop dogg chamillionaire orange range hah, no way in hell du klarer å bedømme meg riktig=Þ (random rekkefølge btw, går det for det?) vi får forsøke å fortsette tråden, og håpe at Alistor ikke fortsetter å slette innleggene (formell klage er sendt til forumstyret) ditt menneskeverd: 10.0 damn straight! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Dette må jeg teste ut 1. Infected Mushroom 2. Pendulum 3. The Prodigy 4. Lunar 5. Celldweller Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ta nå og vurder Joney. 1. Olga Marie Mikalsen2. Sputnik 3. DDE 4. Backstreet boys 5. Et eller annet masseprodusert popband fra Walt Disney Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tror ikke noen tar fyren seriøst. Hvis noen derimot tar han seriøst, så bør de kanskje revurdere hans troverdighet. Denne tråden er i samme kategori som "skriv inn navnet til deg og kjæresten din, og se hvor godt dere passer sammen." Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tror ikke noen tar fyren seriøst. Hvis noen derimot tar han seriøst, så bør de kanskje revurdere hans troverdighet. Denne tråden er i samme kategori som "skriv inn navnet til deg og kjæresten din, og se hvor godt dere passer sammen." Immanuel er da festlig. At han ikke liker Pink Floyd er rett og slett trist, men om ikke Pink Floyd står på topp-fem-listen din er du ikke verdt noe uansett. Alle burde ta "fyren" seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg