Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Men Immanuel_kant, hadde vert kjekt om du kunne gi grunnlage for hvofor du fant på å lage en slik tråd? det skyldes nok en nærmest grenseløs kjærlighet for mine medmennesker fordi de heter 'supertosk'. empirisk bevis bedre enn noe annet, surely? Så hvis vi (ja, jeg er i Supertosk) hadde hatt et annet navn ville vi hatt bra musikk? finner jeg lite sannsynlig aha, og du mener at din kjærlighet for dine medmennesker skal stemples i Verdi? If you know What i mean? aner ikke nei Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1. Tom Waits 2. Lenni-Kalle Taipale Trio 3. Marcus Miller 4. Frank Zappa (Jazz from Hell) 5. Jan Garbarek Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Tom Waits2. Lenni-Kalle Taipale Trio 3. Marcus Miller 4. Frank Zappa (Jazz from Hell) 5. Jan Garbarek y: waits n: jazz from hell suger, garbarek ditt menneskeverd: 3.4 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1. Alice Cooper(det gamle) 2. Electric Six 3. Deep Purple 4. Belle and Sebastian 5. Jokke og Valentinerne Fuck, noe sier meg at dette går dårlig.. x) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Haha! Testliste til han som var ute etter jazz. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Haha! Testliste til han som var ute etter jazz. "jazz" 1. Alice Cooper(det gamle)2. Electric Six 3. Deep Purple 4. Belle and Sebastian 5. Jokke og Valentinerne Fuck, noe sier meg at dette går dårlig.. x) y: n: alice cooper, electric six, deep purple, belle and sebastian, jokke og valentinerne ditt menneskeverd: 3.0 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Haha! Testliste til han som var ute etter jazz. "jazz" Radka Toneff og liknende blir for kjedelig. Edit: Og du avfeide Lenni-Kalle. Men de er kanskje ikke å kjent. Endret 10. juli 2008 av endrebjo Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Metallica Disturbed BB King System Of A Down Level 42 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 No u, epic fail :< Det var jo en sykelig awesome blanding, da. Var usikker på den siste. Hadde jeg fått høyere om jeg hadde hatt med Jethro Tull? Sikkert ikke, men. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Haha! Testliste til han som var ute etter jazz. "jazz" Radka Toneff og liknende blir for kjedelig. ugh MetallicaDisturbed BB King System Of A Down Level 42 y: n: metallica, bb king, soad ditt menneskeverd: 3.2 No u, epic fail :< Det var jo en sykelig awesome blanding, da. Var usikker på den siste. Hadde jeg fått høyere om jeg hadde hatt med Jethro Tull? Sikkert ikke, men. kan bekrefte at du ikke hadde fått høyere Endret 10. juli 2008 av Immanuel_Kant Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Haha! Testliste til han som var ute etter jazz. "jazz" Radka Toneff og liknende blir for kjedelig. ugh ? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Haha! Testliste til han som var ute etter jazz. "jazz" Radka Toneff og liknende blir for kjedelig. ugh ? sett på max roach eller noe drit i den jævla new age/hippie-jazzen Lenke til kommentar
espen1234567 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) okok, du sa at du lagde denne tråden pga din grenseløse kjærlighet for medmennesker..men hvorfor valgte du å vise din kjærlighet ved å gi menneske verdier utifra musikken de hører på? og hvordan finner du informasjon i listene som kan gi grunnlag for menneskeverdet deres? Endret 10. juli 2008 av espen1234567 Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 okok, du sa at du lagde denne tråden pga din grenseløse kjærlighet for medmennesker..men hvorfor valgte du å vise din kjærlighet ved å gi menneske verdier utifra musikken de hører på? wheeeeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 sett på max roach eller noe Endeløs improvisert tromming kan bli litt énsformig i lengden. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 sett på max roach eller noe Endeløs improvisert tromming kan bli litt énsformig i lengden. er det virkelig slik wikipedia beskriver mannen? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Dette virker jo ganske så gøy. Arcturus Emperor Anaal Nathrakh Ulver Opeth Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) sett på max roach eller noe Endeløs improvisert tromming kan bli litt énsformig i lengden. er det virkelig slik wikipedia beskriver mannen? Nei. Google video.Sikkert på samme måte som Jan eller Miles har gjort det bra sammen med andre, men blir litt énsformig aleine. Endret 11. juli 2008 av endrebjo Lenke til kommentar
espen1234567 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 okok, du sa at du lagde denne tråden pga din grenseløse kjærlighet for medmennesker..men hvorfor valgte du å vise din kjærlighet ved å gi menneske verdier utifra musikken de hører på? wheeeeeeeeeeeeeeeee Kunne tenkte meg et bedre svar en det fra en så "vis" person som deg( slik eg har forstått det..) Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg vil så gjerne prøve meg igjen... 1: The Swans 2: Bohren & Der Club Of Gore 3: Red Sparrows 4: Ahab 5: Solstice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg