H.Eye Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvordan kan man si at at musikk er dårlig? Det finner ikke noe som heter dårlig musikk, bare folk som syns at musikken er dårlig. Tapt prosjekt, keep it on topic. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Personal Jesus? selvsagt ikke Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ny vri. 1. VU 2. Will Oldham aka BPB, Palace...etc 3. Coltrain 4. Roky Ericson 5. The Clash Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvordan kan man si at at musikk er dårlig? Det finner ikke noe som heter dårlig musikk, bare folk som syns at musikken er dårlig. Ikke ta dette seriøst. Det er bare én manns mening, og Dimmu Borgir eier. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Ny vri. 1. VU 2. Will Oldham aka BPB, Palace...etc 3. Coltrain 4. Roky Ericson 5. The Clash y: coltrane mener du?, roky er meh men la gå, vu n: oldham, haha du skrev 'coltrain', clash ditt menneskeverd: 4.6 (-1.0 for 'coltrain') Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hvem da? Enjoy The silence? Shake the disease? Endret 10. juli 2008 av Ninnik Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 4. Roky Ericson Hva er galt med 13th Floor Elevators? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Hvem da?Enjoy The silence? sure, hvorfor ikke Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1. Opeth 2. Dream Theater 3. Iron Maiden 4. Ulver 5. In Flames (ikke nyeste album) litt usikkre på de 2 nederste bandene. Lenke til kommentar
Visningsnavn Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Curtis Mayfield Bob Dylan The Stooges Johnny Cash The Beatles Lenke til kommentar
espen1234567 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 tenkte eg kunne oppdatere listen min litt etter hva eg hører mest på nå.. Led zeppelin Neil young rolling stones The who Metallica spennende liste spennende ditt menneskeverd: 5.0 Knows...men den blir oppdatert etterhvert.. Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvem da?Enjoy The silence? sure, hvorfor ikke Den er blandt de bedre det ja! Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Opeth2. Dream Theater 3. Iron Maiden 4. Ulver 5. In Flames (ikke nyeste album) litt usikkre på de 2 nederste bandene. y: n: opeth, dream theater, iron maiden, ulver, in flames ditt menneskeverd: 1.4 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Min topp 5: - Lamb of God - Metallica - Children of Bodom - Supertosk - Pantera Jeg har ikke lest hele tråden, hvordan begrunner trådstarter menneskeverdien vår? y: n: alt det der blåser ditt menneskeverd: 1.9 Hvordan kan du vite om Supertosk blåser? har du hørt noe fra Supertosk? Dette vil jeg virkelig få et svar på Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Curtis Mayfield Bob Dylan The Stooges Johnny Cash The Beatles y: alt n: njet ditt menneskeverd: 7.4 Min topp 5: - Lamb of God - Metallica - Children of Bodom - Supertosk - Pantera Jeg har ikke lest hele tråden, hvordan begrunner trådstarter menneskeverdien vår? y: n: alt det der blåser ditt menneskeverd: 1.9 Hvordan kan du vite om Supertosk blåser? har du hørt noe fra Supertosk? Dette vil jeg virkelig få et svar på fordi de heter 'supertosk'. empirisk bevis bedre enn noe annet, surely? Lenke til kommentar
espen1234567 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Men Immanuel_kant, hadde vert kjekt om du kunne gi grunnlage for hvofor du fant på å lage en slik tråd? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 fordi de heter 'supertosk'. empirisk bevis bedre enn noe annet, surely? Så hvis vi (ja, jeg er i Supertosk) hadde hatt et annet navn ville vi hatt bra musikk? Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 4. Roky Ericson Hva er galt med 13th Floor Elevators? Flere bokstaver. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Men Immanuel_kant, hadde vert kjekt om du kunne gi grunnlage for hvofor du fant på å lage en slik tråd? det skyldes nok en nærmest grenseløs kjærlighet for mine medmennesker fordi de heter 'supertosk'. empirisk bevis bedre enn noe annet, surely? Så hvis vi (ja, jeg er i Supertosk) hadde hatt et annet navn ville vi hatt bra musikk? finner jeg lite sannsynlig Lenke til kommentar
espen1234567 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Men Immanuel_kant, hadde vert kjekt om du kunne gi grunnlage for hvofor du fant på å lage en slik tråd? det skyldes nok en nærmest grenseløs kjærlighet for mine medmennesker fordi de heter 'supertosk'. empirisk bevis bedre enn noe annet, surely? Så hvis vi (ja, jeg er i Supertosk) hadde hatt et annet navn ville vi hatt bra musikk? finner jeg lite sannsynlig aha, og du mener at din kjærlighet for dine medmennesker skal stemples i Verdi? If you know What i mean? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg