Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 - Burzum- Mötley Crüe - Immortal - Taake - The Beatles Rate me. y: burz, immortal, taake, beatles n: crüe ditt menneskeverd: 6.2 Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 HAHAHAHA, tragisk fyr. EDIT; siden du kan så mye om musikk, gi oss din topp 5 da din nisse. Neida, dritmorsom derimot! Immanuel er vel litt lik Andy Kaufman. Du må lære deg å forstå kunsten hans! :!: Det neste steget blir vel å bryte mot damer med "dårlig" musikksmak, antar jeg? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Oppdaterte lista mi: bastro drudkh the jayhawks siekiera klangmutationen skjønt'n Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Her er mine 1. Michael Jackson 2. Nobuo Uematsu 3. Daft Punk 4. James Brown 5. Carl Orff Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) HAHAHAHA, tragisk fyr. EDIT; siden du kan så mye om musikk, gi oss din topp 5 da din nisse. Neida, dritmorsom derimot! Immanuel er vel litt lik Andy Kaufman. Du må lære deg å forstå kunsten hans! :!: Det neste steget blir vel å bryte mot damer med "dårlig" musikksmak, antar jeg? du er bra Her er mine 1. Michael Jackson 2. Nobuo Uematsu 3. Daft Punk 4. James Brown 5. Carl Orff y: brown n: jackson, daft punk, nobuo uematsu (jesus) ditt menneskeverd: 2.7 Endret 10. juli 2008 av Immanuel_Kant Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1. The Who 2. The Byrds 3. The Black Keys 4. Pavement 5. The Yardbirds I AM READY! Lenke til kommentar
jan89 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1. Richard Georg Strauss 2. Johann Sebastian Bach 3. Wolfgang Amadeus Mozart 4. Robert Schumann 5. Joseph Haydn Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 1. The Who2. The Byrds 3. The Black Keys 4. Pavement 5. The Yardbirds I AM READY! y: the who n: the who, byrds, black eyed peas, pavement ditt menneskeverd: 4.3 1. Richard Georg Strauss2. Johann Sebastian Bach 3. Wolfgang Amadeus Mozart 4. Robert Schumann 5. Joseph Haydn mehhh hørte dog på gould's flotte goldberg variations (1955-innspillingen, ikke 1981) for en time siden ditt menneskeverd: 3.0 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Både Radiohead og Portishead har da noe Jazzinspirert. Både The Used og MCR er punkinspirert. Avantgard og fusion-musikk er da virkelig noe som er verd å sette pris på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Unnskyld, Black Eyed Peas? Jeg tror du blander litt her^^ Har du god kjennskap til alle bandene, forresten? Er det et krav? (Generelt spørsmål, ikke spesifikt til min liste) Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Unnskyld, Black Eyed Peas? Jeg tror du blander litt her^^ det var en morsomhet Har du god kjennskap til alle bandene, forresten? Er det et krav? (Generelt spørsmål, ikke spesifikt til min liste) vurderer ikke dersom jeg ikke har kjennskap til minst 3 av 5. med visse unntak Både Radiohead og Portishead har da noe Jazzinspirert. Både The Used og MCR er punkinspirert. Avantgard og fusion-musikk er da virkelig noe som er verd å sette pris på. takk for leksjonen Endret 10. juli 2008 av Immanuel_Kant Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Haha, blir lett å ta førsteplassen her. 1. Jokke 2. Sonic Youth 3. Neil Young 4. Ramones 5. Dead Moon Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Endelig en guru som forteller hvor mye vi er verdt her i livet, på tide at noen setter oss på plass.. Guns N'Roses Metallica Travis Stephen Lynch AC/DC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Poster for to jenter nå. NR.1 1. Linkin Park 2. Kanye West 3. Akon 4. Eminem 5. Sean Kingston NR.2 1. Fall Out Boys 2. Kanye West 3. Sean Kingston 4. Incubus 5. Akon Please Be Gentle Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Haha, blir lett å ta førsteplassen her. 1. Jokke 2. Sonic Youth 3. Neil Young 4. Ramones 5. Dead Moon y: young, sy, ramones! n: jokke ditt menneskeverd: 6.7 Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1: The Ramones 2: The offspring 3: Sex Pistols 4: The Rasmus 5: Frankie goes to Hollywood. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Da har jeg ingen forståelse til hvordan du kan se på TBK som et "nei". Nevner du de du ikke kan, eller ikke har hørt noe av? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Endelig en guru som forteller hvor mye vi er verdt her i livet, på tide at noen setter oss på plass.. Guns N'Roses Metallica Travis Stephen Lynch AC/DC y: n: guns n' roses, metallica, travis, acdc ditt menneskeverd: 2.2 Poster for to jenter nå. NR.1 1. Linkin Park 2. Kanye West 3. Akon 4. Eminem 5. Sean Kingston NR.2 1. Fall Out Boys 2. Kanye West 3. Sean Kingston 4. Incubus 5. Akon Please Be Gentle y: n: alt deres menneskeverd: 1.0 Da har jeg ingen forståelse til hvordan du kan se på TBK som et "nei". Nevner du de du ikke kan, eller ikke har hørt noe av? litt usikker på hva du refererer til her. kan du sitere posten du tenker på? Endret 10. juli 2008 av Immanuel_Kant Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Min topp 5: - Lamb of God - Metallica - Children of Bodom - Supertosk - Pantera Jeg har ikke lest hele tråden, hvordan begrunner trådstarter menneskeverdien vår? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) 1: The Ramones2: The offspring 3: Sex Pistols 4: The Rasmus 5: Frankie goes to Hollywood. y: ramones n: offspring (hva feiler det deg?), sex pistols, rasmus (hva feiler det deg?), frankie goes to hollywood (gjett) ditt menneskeverd: 0.4 Min topp 5: - Lamb of God - Metallica - Children of Bodom - Supertosk - Pantera Jeg har ikke lest hele tråden, hvordan begrunner trådstarter menneskeverdien vår? y: n: alt det der blåser ditt menneskeverd: 1.9 Endret 10. juli 2008 av Immanuel_Kant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg