Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 -Underoath-Oceana -Angels & Airwaves -Killswitch Engage -This is the Hospital det skal dog sies at dette er noen av de verste bandnavnene jeg har opplevd Ikke stor bokstav i starten av setningene dine. oh noes Dessuten har jeg tidligere ergret meg litt over at du ikke kan forskjell på subjekt og objekt. dette medfører ikke riktighet Enten kan du ikke forskjell på subjekt og objekt, eller så vet du rett og slett ikke når du skal bruke "dem" og når du skal bruke "de". per egil hegge, er det dig? Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 yes, he is approaching god-status Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Alle her inne virker jo hjernevasket av han tullingen All hail the all-knowing Immanuel Kant. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes også at det er rart med personer født på 90-tallet som har mer livserfaring enn tyske filosofer. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 -Underoath-Oceana -Angels & Airwaves -Killswitch Engage -This is the Hospital det skal dog sies at dette er noen av de verste bandnavnene jeg har opplevd Ikke stor bokstav i starten av setningene dine. oh noes Dessuten har jeg tidligere ergret meg litt over at du ikke kan forskjell på subjekt og objekt. dette medfører ikke riktighet Enten kan du ikke forskjell på subjekt og objekt, eller så vet du rett og slett ikke når du skal bruke "dem" og når du skal bruke "de". per egil hegge, er det dig? Parkert og etterlatt. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ikke stor bokstav i starten av setningene dine. oh noes Dessuten har jeg tidligere ergret meg litt over at du ikke kan forskjell på subjekt og objekt. dette medfører ikke riktighet Enten kan du ikke forskjell på subjekt og objekt, eller så vet du rett og slett ikke når du skal bruke "dem" og når du skal bruke "de". Jeg støtter opp under ergrelsen din. Norsk skal være norsk. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Faen i helvete Immanuel_Kant, jeg ser intet lys lenger i dette livet nå som jeg er ratet 2 av deg. Ser ikke noen annen mulighet enn å hoppe ut vinduet nå... takk skal u ha Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Faen i helvete Immanuel_Kant, jeg ser intet lys lenger i dette livet nå som jeg er ratet 2 av deg. Ser ikke noen annen mulighet enn å hoppe ut vinduet nå... takk skal u ha one down, 6 billion to go Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Etter ei lang revurdering blir mi liste slik: Tom waits Black Sabbath Dio/ Rainbow (hardt å skilje desse) Led Zeppelin Meat loaf Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Etter ei lang revurdering blir mi liste slik: Tom waits Black Sabbath Dio/ Rainbow (hardt å skilje desse) Led Zeppelin Meat loaf y: waits, sab, zep n: dio, meat fucking loaf ditt menneskeverd: 4.9 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Faen i helvete Immanuel_Kant, jeg ser intet lys lenger i dette livet nå som jeg er ratet 2 av deg. Ser ikke noen annen mulighet enn å hoppe ut vinduet nå... takk skal u ha one down, 6 billion to go Er vi over 5.0 i menneskeverd verdige til å leve eller er 9.9 et minimum? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Faen i helvete Immanuel_Kant, jeg ser intet lys lenger i dette livet nå som jeg er ratet 2 av deg. Ser ikke noen annen mulighet enn å hoppe ut vinduet nå... takk skal u ha one down, 6 billion to go Er vi over 5.0 i menneskeverd verdige til å leve eller er 9.9 et minimum? ingen fortjener å leve alle bør dø Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Fy faen denne tråden vokser fort, 690 poster å tråden har eksistert i litt over tolv timer! Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Fy faen denne tråden vokser fort, 690 poster å tråden har eksistert i litt over tolv timer! vi kan klare 1.000.000 Lenke til kommentar
safags Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) - The Beatles - Led Zeppelin - Black Sabbath - The Clash - Machine Head (Machine head. Har fått sansen på de, siden la merke til at de skulle spille på spektrum 10november, har aldr hørt på dem før nå. Men jaggu de er gode ) Endret 10. juli 2008 av greveen Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 - AC/DC - Gouryella - Armin Van Buuren - Claud Debussy - Postgirobygget Variert og godt Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 2Pac Eminem Jay-Z Nas Notorious BIG Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 jeg ser at noen benytter seg av komma i menneskeverdratingen dette er feil prosedyre ratings benytter punktum, intet annet korrekt: a.b feil, og nakkeskudd verdig: a,b The BeatlesLed Zeppelin Black Sabbath The Clash Machine Head (Fått sansen på de, siden la merke til at de skulle spille på spektrum 10november, har aldr hørt på dem før nå. Men jaggu de er gode ) y: beat, zep, sab n: clash, machine head ditt menneskeverd: 5.8 - AC/DC- Gouryella - Armin Van Buuren - Claud Debussy - Postgirobygget Variert og godt y: n: acdc, postgirobygget (skamplett) ditt menneskeverd: 1.7 2PacEminem Jay-Z Nas Notorious BIG fucking sucks ditt menneskeverd: 1.4 Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1: Red hot Chili Peppers 2: Coldplay 3: Bloc Party 4: Travis 5: Radiohead Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 1: Red hot Chili Peppers2: Coldplay 3: Bloc Party 4: Travis 5: Radiohead y: n: alt ditt menneskeverd: 1.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg