phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Nettopp. Friedrich Nietzsche er søtere - og langt yngre. Endret 10. juli 2008 av phfjeld Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Syns du kan komme med en skikkelig begrunnelse her for å vise at du har kunnskapen du mener at du besitter. låll Er det bare meg som synes at denne fyren er en komplett idiot? Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 - Tool - Kaizers Orchestra - Cake - A perfect Circle - Opeth Jeg vet hvor du bor. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 - Tool- Kaizers Orchestra - Cake - A perfect Circle - Opeth Jeg vet hvor du bor. y: n: alt ditt menneskeverd: 2.0 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Syns du kan komme med en skikkelig begrunnelse her for å vise at du har kunnskapen du mener at du besitter. låll Er det bare meg som synes at denne fyren er en komplett idiot? Jeg liker ham. I løpet av sine første 30timer på forumet har han laget mer bøll/liv/kvalm/gøy enn mange her gjør i løpet av et år. Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 oi en 92'er gitt..det blei tilsynelatende født folk etter åttiåra,,,pussig Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 er det bare meg som synes det er en helt sinnsyk tanke at personer født på 90-tallet er i stand til å poste innlegg på internett? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Syns egentlig han er ganske artig, bortsett fra tidvis dårlig norsk og det at han ikke er konsekvent på hva han mener om visse band. Jeg tror dette ble litt større enn han hadde trodd til å begynne med. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Drive-By Truckers Black Mountain Neil Young Magnolia Electric Co. / Songs: Ohia Dinosaur Jr. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Syns egentlig han er ganske artig, bortsett fra tidvis dårlig norsk og det at han ikke er konsekvent på hva han mener om visse band. Jeg tror dette ble litt større enn han hadde trodd til å begynne med. dette medfører ikke riktighet. norsken min er upåklagelig Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) er det bare meg som synes det er en helt sinnsyk tanke at personer født på 90-tallet er i stand til å poste innlegg på internett? Du er en tragisk tragisk person jeg forlater denne threaden før jeg dreper noen/vil bli drept Endret 10. juli 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Drive-By TruckersBlack Mountain Neil Young Magnolia Electric Co. / Songs: Ohia Dinosaur Jr. y: young, dino n: black mountain, songs ohia ditt menneskeverd: 5.0 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Syns egentlig han er ganske artig, bortsett fra tidvis dårlig norsk og det at han ikke er konsekvent på hva han mener om visse band. Jeg tror dette ble litt større enn han hadde trodd til å begynne med. dette medfører ikke riktighet. norsken min er upåklagelig Ikke stor bokstav i starten av setningene dine. Dessuten har jeg tidligere ergret meg litt over at du ikke kan forskjell på subjekt og objekt. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 -Underoath -Oceana -Angels & Airwaves -Killswitch Engage -This is the Hospital Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 -Underoath-Oceana -Angels & Airwaves -Killswitch Engage -This is the Hospital nei, sorry. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Ikke stor bokstav i starten av setningene dine. oh noes Dessuten har jeg tidligere ergret meg litt over at du ikke kan forskjell på subjekt og objekt. dette medfører ikke riktighet Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ikke stor bokstav i starten av setningene dine. oh noes Dessuten har jeg tidligere ergret meg litt over at du ikke kan forskjell på subjekt og objekt. dette medfører ikke riktighet Enten kan du ikke forskjell på subjekt og objekt, eller så vet du rett og slett ikke når du skal bruke "dem" og når du skal bruke "de". Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Alle her inne virker jo hjernevasket av han tullingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg