Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Med min menneskeverd på 2.4 eller noe + "alt der suger"? 8D Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Aah, den såkalte "eksakte vitenskapen" er rett og slett hvor godt han liker deg? Hei, vet du hva? JEG LIKER IKKE DEG HELLER! Du liker ikke hvem? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg gir denne trådens underholdnings verdi (og forer Trollet) med 9.9! Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Sigurd *sigur, ikke sigurd Ser du har trukket Sigurd Ros som Y på en post men ikke på en annen? de var brukbare før Lurer på hva som gjør Neil young bedre enn mange av de du rater som N, hvorfor? nei det akter jeg ikke at gjøre Syns du kan komme med en skikkelig begrunnelse her for å vise at du har kunnskapen du mener at du besitter. låll Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Her er min endelige liste (enda en gang). Har hatt tid til å gå igjennom hva jeg virkelig verdsetter av god musikk og har klart å skille fem (seks om du regner med Dio) grupper og artister jeg mener fortjener en plass i musikkhimmelen. Listen er i mer eller mindre ordnet rekkefølge. The Rolling Stones Tom Waits Bob Dylan Pink Floyd Dio (både med og uten Ozzy) og Black Sabbath 69/70 - 76 Min revurderte og mer gjennomtenkte liste er blant de ytterst få postene som ikke er blitt kommentert Immanuel, ordner du det for meg? Du er det friskeste pustet dette forumet noen gang har hatt. Egentlig tror jeg at du er Simen1 gone crazzzzzzzy. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Her er min endelige liste (enda en gang).Har hatt tid til å gå igjennom hva jeg virkelig verdsetter av god musikk og har klart å skille fem (seks om du regner med Dio) grupper og artister jeg mener fortjener en plass i musikkhimmelen. Listen er i mer eller mindre ordnet rekkefølge. The Rolling Stones Tom Waits Bob Dylan Pink Floyd Dio (både med og uten Ozzy) og Black Sabbath 69/70 - 76 Min revurderte og mer gjennomtenkte liste er blant de ytterst få postene som ikke er blitt kommentert Immanuel, ordner du det for meg? Du er det friskeste pustet dette forumet noen gang har hatt. Egentlig tror jeg at du er Simen1 gone crazzzzzzzy. alle de der er bra bortsett fra pink floyd, som suger hesteballe dio er ok. eller, nei. egentlig ikke Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du er det friskeste pustet dette forumet noen gang har hatt.Egentlig tror jeg at du er Simen1 gone crazzzzzzzy. Tuller du med meg? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 jeg er Simen1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 jeg er Simen1 Å herregud.. Kan noen ta inn denne mannen på et sinnssyke hus NÅ? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 jeg er Simen1 Å herregud.. Kan noen ta inn denne mannen på et sinnssyke hus NÅ? hvordan vet du at jeg ikke poster fra et? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 jeg er Simen1 Å herregud.. Kan noen ta inn denne mannen på et sinnssyke hus NÅ? hvordan vet du at jeg ikke poster fra et? Ok.. *sier ifra til en moderator* Selvom du prøver å ''hjelpe'' folk behøver du ikke å prøve å få så mange poster som mulig. Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hva er galt med mange poster?... Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 jeg er Simen1 Å herregud.. Kan noen ta inn denne mannen på et sinnssyke hus NÅ? hvordan vet du at jeg ikke poster fra et? Ok.. *sier ifra til en moderator* Selvom du prøver å ''hjelpe'' folk behøver du ikke å prøve å få så mange poster som mulig. nei, fysj, poster Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1. Dimmu Borgir 2. Old Man's Child 3. DragonForce 4. Immortal 5. Amon Amarth Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) jeg er Simen1 Jeg visste det! Dobbeltsjekker noen med nettprotokolladressen hans (hennes? )? Sett på originalinnspillingen av "Wish you were here" og hør godt igjennom det hele. Gutta i Pink Floyd er gjennomførte, og for noen lysshow. Særlig friske er de ikke, men viktige er de. Dio er til tider særdeles bra, det er vi da alle enige om. Angel of Retribution (den siste skiven tror jeg) er så som så, men en god avslutning er den i alle fall. Endret 10. juli 2008 av phfjeld Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Dimmu Borgir2. Old Man's Child 3. DragonForce 4. Immortal 5. Amon Amarth y: immortal n: dimmu borgir, ikke hørt de resterende (80% sannsynlig at de suger) ditt menneskeverd: 3.1 Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 jeg er Simen1 Å herregud.. Kan noen ta inn denne mannen på et sinnssyke hus NÅ? hvordan vet du at jeg ikke poster fra et? Jeg er en attraktiv jente på 19, vil du gifte deg med meg? NÅ!? Jeg lover å ikke dumpe deg om du begynner å røyke. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 jeg er Simen1 Å herregud.. Kan noen ta inn denne mannen på et sinnssyke hus NÅ? hvordan vet du at jeg ikke poster fra et? Jeg er en attraktiv jente på 19, vil du gifte deg med meg? NÅ!? Jeg lover å ikke dumpe deg om du begynner å røyke. du er ikke en jente du er ikke 19 dessuten er du fra fredrikstad takk, men ellers takk Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Urk, du vet alt. Haha, du er morsom. I alle fall litt. Egentlig lar jeg meg ikke more av "sånne som deg", men i dag gjør jeg et unntak. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Egentlig lar jeg meg ikke more av "sånne som deg", men i dag gjør jeg et unntak. tyske filosofer fra 1700-tallet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg