Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Fem av tidenes absolutt største: Tom Waits Beatles Neil Young Bob Dylan Miles Davis -KJ y: waits, beatles, young, dylan n: miles davis ditt menneskeverd: 7.3 synd med miles davis-fuckup'en. men gratulerer Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 ikke undervurdér den eksakte vitenskab er du snill Ikke at vitenskapen underbygges av noen argumenter, og er derfor for spekulasjoner å regne. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 - Queen - Metallica - BigBang - Eagles - Eric Clapton Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 - Queen- Metallica - BigBang - Eagles - Eric Clapton y: n: queen, metallica, bigbang, eagles, eric clapton ditt menneskeverd: 0.6 jeg ber på mine knær at det kommer noe spenstig snart én positiv overraskelse er alt jeg ber om vær så snill Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 - Queen- Metallica - BigBang - Eagles - Eric Clapton y: n: queen, metallica, bigbang, eagles, eric clapton ditt menneskeverd: 0.6 jeg ber på mine knær at det kommer noe spenstig snart én positiv overraskelse er alt jeg ber om vær så snill Hahaha! Du kan da ikke hate Queen!? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Her er min endelige liste. Har hatt tid til å gå igjennom hva jeg virkelig verdsetter av god musikk og har klart å skille fem (seks om du regner med Dio) grupper og artister jeg mener fortjener en plass i musikkhimmelen. Listen er i mer eller mindre ordnet rekkefølge. The Rolling Stones Tom Waits Bob Dylan Pink Floyd Dio (både med og uten Ozzy) og Black Sabbath 69/70 - 76 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Immortal, Burzum, Nargaroth, Rotting Christ og Forgotten Tomb. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Immortal, Burzum, Nargaroth, Rotting Christ og Forgotten Tomb. y: burzum, immortal (holocaust er konge), rotting christ er ok n: næh, faktisk ikke. kjenner ikke til de to siste ditt menneskeverd: 7.2 Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Prøver igjen med nye favoritter fra mp3-lista mi 1.Led Zeppelin 2.Cat Stevens 3.Joni Mitchell 4.Pogues 5.Velvet Underground Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Prøver igjen med nye favoritter fra mp3-lista mi1.Led Zeppelin 2.Cat Stevens 3.Joni Mitchell 4.Pogues 5.Velvet Underground y: zep, vu, pogues er halvdecent n: cat stevens, joni mitchell er litt bland, pogues ditt menneskeverd: 6.1 Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Foo Fighters 2. Big Bang 3. Queens of the stone age 4. Led Zeppelin 5. Red Hot Chili Peppers Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Vet ikke om det er bevisst, men du har hoppet over en et par poster opp Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nåh, har hatt fantastisk mange gode situasjoner og stunder med cat stevens i bakgrunnen...kanskje assosiasjonene som tar overhånd:P Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Foo Fighters2. Big Bang 3. Queens of the stone age 4. Led Zeppelin 5. Red Hot Chili Peppers y: kukost n: foo fighters, bigbang, qotsa, rhcp ditt menneskeverd: 2.0 føles ut som at jeg kjører på autopilot nå. samme 15 bandene som går igjen på hver liste. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Linkin Park Greenday Rammstein Red Hot Chillipeppers og sist men ikke minst: Foo Fighters Litt variasjon her ^^ Endret 10. juli 2008 av Romis Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nåh, har hatt fantastisk mange gode situasjoner og stunder med cat stevens i bakgrunnen...kanskje assosiasjonene som tar overhånd:P snakker du om borring her? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Linkin ParkGreenday Rammstein Red Hot Chillipeppers og sist men ikke minst: Foo Fighters Litt variasjon her ^^ Du er verdiløs. 8D Edit: Tar en ny liste, med de fem favorittbandene mine som "ingen" har hørt om. Belle & Sebastian Kakkmaddafakka Bikkjaa Angelspit Magicka Endret 10. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Linkin ParkGreenday Rammstein Red Hot Chillipeppers og sist men ikke minst: Foo Fighters Litt variasjon her ^^ y: n: linkin park, green day, rammstein, rhcp, foo fighters verste listen hittil, helt jævlig ditt menneskeverd: 0.1 Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Portrishead 2. Massive Attack 3. A Perfect Circle 4. Alice In Chains 5. Tool Rate me! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) jøsh.. så snill du var da.. o.O Velkommen til det tjueførste århundret! Endret 10. juli 2008 av Romis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg