Programvare Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Auch, CCR er jo verdt en 10er i seg selv da : P Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Her har jeg sett både kooks, qotsa og muse på din n liste... så, din verdi som menneske ligger på rundt 2.3.. likevell gir jeg din sjangse til å vurdere meg.. 1. The Strokes 2. Arctic Monkeys 3. Kooks 4. Kilians 5. Rifles Ikke la min score påvirke deg! Klarer riktignok ikke å velge helt ut 5 på topp, men 1'rn er helt klar iallefall! Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Her har jeg sett både kooks, qotsa og muse på din n liste... så, din verdi som menneske ligger på rundt 2.3.. likevell gir jeg din sjangse til å vurdere meg.. 1. The Strokes 2. Arctic Monkeys 3. Kooks 4. Kilians 5. Rifles Ikke la min score påvirke deg! Klarer riktignok ikke å velge helt ut 5 på topp, men 1'rn er helt klar iallefall! y: n: strokes, arctic monkeys, kooks ditt menneskeverd: 2.5 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 tipper kilians og Rifles også er på n lista... du må være syk! Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 tipper kilians og Rifles også er på n lista... du må være syk! forsåvidt jeg har det vondt med meg selv til stadighet Lenke til kommentar
Seian Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Et interessant og et veldig sentralt spørsmål. Etter å ha fått vurdert sin menneskeverd, er det noen som har vurdert om sin eksistens burde tilintetgjøres? Dette gjelder da særlig de som ligger under snittet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 The Cure Pink Floyd My Chemical Romance The Used Theatre of Tragedy Denne er forresten ikke fast. 8D Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Et interessant og et veldig sentralt spørsmål. Etter å ha fått vurdert sin menneskeverd, er det noen som har vurdert om sin eksistens burde tilintetgjøres? Dette gjelder da særlig de som ligger under snittet. Jeg fikk 0.8 og trakk bare på smilebåndet. Immanuel_Kant har elendig musikksmak. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Må prøves 1. Toto 2. D'Sound 3. Mike Stern 4. Tower of Power 5. Pain Of Salvation Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) The CurePink Floyd My Chemical Romance The Used Theatre of Tragedy Denne er forresten ikke fast. 8D y: n: cure, pink floyd, my chemical romance (lolocaust) ditt menneskeverd: 2.4 Et interessant og et veldig sentralt spørsmål. Etter å ha fått vurdert sin menneskeverd, er det noen som har vurdert om sin eksistens burde tilintetgjøres? Dette gjelder da særlig de som ligger under snittet. Jeg fikk 0.8 og trakk bare på smilebåndet. Immanuel_Kant har elendig musikksmak. dette medfører ikke riktighet Må prøves 1. Toto 2. D'Sound 3. Mike Stern 4. Tower of Power 5. Pain Of Salvation y: n: toto (...), d'sound (...), alles ditt menneskeverd: 0.5 Endret 10. juli 2008 av Immanuel_Kant Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg smiler fra øre til øre. Jeg fikk nettopp min menneskeverd på MER ENN ANDRE bekreftet av denne tråden. ^___^ Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Mastodon 2. Stonegard 3. Meshuggah 4. Megadeth 5. Dunderbeist Din mening gir jeg langt faen i, men det er vel litt morsomt å finne ut likevel. Gratis, jo ^^ Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Boris 2. Devin Townsend 3. Ulver 4. Isis 6. Godflesh Nå er jeg spent Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Mastodon2. Stonegard 3. Meshuggah 4. Megadeth 5. Dunderbeist Din mening gir jeg langt faen i, men det er vel litt morsomt å finne ut likevel. Gratis, jo ^^ y: mastodon er decent n: stonegard, meshuggah, megadeth ditt menneskeverd: 3.2 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Et interessant og et veldig sentralt spørsmål. Etter å ha fått vurdert sin menneskeverd, er det noen som har vurdert om sin eksistens burde tilintetgjøres? Dette gjelder da særlig de som ligger under snittet. Jeg fikk 0.8 og trakk bare på smilebåndet. Immanuel_Kant har elendig musikksmak. QFT The Cure Pink Floyd My Chemical Romance The Used Theatre of Tragedy Y: The Used, The Cure N: Pink Floyd (Bare ikke så glad i han, sorry) My chemical romance sitt andre album Din menneske verdi: 5.6 Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Boris2. Devin Townsend 3. Ulver 4. Isis 6. Godflesh Nå er jeg spent y: boris (før), ulver (før), godflesh n: boris (nå), ulver (nå), isis ditt menneskeverd: 5.9 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Three Cheers for Sweet Revenge er bullshit men I brought you my Bullets, you brought me your Love og The Black Parade er bra? Eller trodde du The Black Parade var andre albumet siden ingen har hørt om førstealbumet? Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Kunne jeg spørre hva du syns er så dårlig med de bandene du velger? Det er litt morsomt hvor fort du svarer og bestemmer deg for hva suger liksom. Meshuggah f.eks finnes ikke dårlig ;D Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Kunne jeg spørre hva du syns er så dårlig med de bandene du velger? Det er litt morsomt hvor fort du svarer og bestemmer deg for hva suger liksom.Meshuggah f.eks finnes ikke dårlig ;D ikke undervurdér den eksakte vitenskab er du snill Lenke til kommentar
jevel Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Fem av tidenes absolutt største: Tom Waits Beatles Neil Young Bob Dylan Miles Davis -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg