GibsonLesPaul Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Lynyrd Skynyrd Steve Ray Vaughn Gary Moore Guns N'Roses Bruce Springsteen Endret 10. juli 2008 av GibsonLesPaul Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Om ikke annet så fortjener Immanuel_Kant en takk for en oppsiktsvekkende, morsom, :!: original, og ikke minst til tider provoserende tråd. Good entertainment. takk er du jente, attraktiv og mellom 18 og 30 år? Lynyrd SkynyrdSteve Ray Vaughn Gary Moore Guns N'Roses Bruce Springsteen y: n: lynyrd skynyrd, steve ray vaughn, guns n' roses, springsteen ditt menneskeverd: 2.4 Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Mine topp 5: A Perfect Circle Tool Flyleaf 30 seconds to Mars Enter Shikari Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Mine topp 5: A Perfect Circle Tool Flyleaf 30 seconds to Mars Enter Shikari y: n: a perfect circle, tool, enter shikari (ahahahhahahah. hørte disse for første gang i går. helt vanvittig) ditt menneskeverd: 2.7 Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Og du er ikke vanvittig som tror det går an å dømme en persons verdi ut i fra hvilke artister/band h*n hører på? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Og du er ikke vanvittig som tror det går an å dømme en persons verdi ut i fra hvilke artister/band h*n hører på? hei igjen Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Mest sannsynlig er du et troll som kommer med svada oppdiktet av fulle vitenskapsmenn, men du kan også ha funnet på dette pisset selv. Uansett er det helt latterlig at du kan støtte denne vitenskapen din. Endret 10. juli 2008 av Adidas99 Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Ok, litt av hvert her gitt...måtte velge mine 5 favorittartister ut av det blå, fordi jeg har så sinnsykt mange forskjellige, likestilte... (se youtube-linker i parantes, for en smakebit) 1.Mike Patton 2.The Cranberries/D.O'Riordan (http://youtube.com/watch?v=GwSysA2ud6U&feature=related 3.Imogen Heap 4.Loreena McKennit http://youtube.com/watch?v=sPmLVQaWQho) 5.Silicon Soul http://youtube.com/watch?v=m4JLv8Jx088) Endret 10. juli 2008 av TheTiestoHater Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Mest sannsynlig er du et troll som kommer med svada oppdiktet av deg selv/fulle vitenskapsmenn, men du kan også ha funnet på dette pisset selv. Uansett er det helt latterlig at du kan støtte denne vitenskapen din. denne trådens suksess er nå helt avhengig av at du fortsetter å poste Ok, litt av hvert her gitt...måtte velge mine 5 favorittartister ut av det blå, fordi jeg har så sinnsykt mange forskjellige, likestilte... (se youtube-linker i parantes, for en smakebit) 1.Mike Patton (http://www.youtube.com/watch?v=UVcJuXeAzw4&feature=related) 2.The Cranberries/D.O'Riordan (http://youtube.com/watch?v=GwSysA2ud6U&feature=related 3.Imogen Heap ( )4.Loreena McKennit (http://youtube.com/watch?v=sPmLVQaWQho) 5.Silicon Soul (http://youtube.com/watch?v=m4JLv8Jx088) n: y: patton (foad), cranberries (wow), imogen heap (sucks) ditt menneskeverd: 1.8 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Min topp 5: 1. Iron Maiden 2. Black Sabbath 3. Deep Purple 4. MGMT 5. Opeth Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Min topp 5: 1. Iron Maiden 2. Black Sabbath 3. Deep Purple 4. MGMT 5. Opeth y: sabbath n: iron maiden, deep purple, mgmt, opeth ditt menneskeverd: 3.4 Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg poster i tråden fordi det er interessant at et menneske kan komme med så my bullcrap som du gjør. Jeg må innrømme at det begynner å bli gøyere og gøyere å lese hva du skriver, ufattelig at du klarer å skrive så gode svar Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Down 2. Kyuss 3. Alabama Thunderpussy 4. Corrosion of Conformity 5. Death Btw, hittil i tråden så har jeg sett lite til din imponerende kompetanse innen musikkfeltet:) y: death n: kyuss, meeehhdhu ditt menneskeverd: 4.3 få noe nytt her da. alle hører enten på kjip asbjørn slettemark-rock eller progwank, kan det virke som hvor er punken f.eks? hvor er jazzen? Punk er regressivt og teit. Selv om jeg kan innrømme at The Clash og The Jam kan være tøft til tider. Sex Pistols troner høyest av disse. Bæsj. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Punk er regressivt og teit. Selv om jeg kan innrømme at The Clash og The Jam kan være tøft til tider. Sex Pistols troner høyest av disse. Bæsj. det var da en underlig generalisering alle de tre du nevnte suger også Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 faen jeg trodde det var originale valg som var viktigst jeg:P...ikke om det var bra... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Og du er ikke vanvittig som tror det går an å dømme en persons verdi ut i fra hvilke artister/band h*n hører på? Like vanvittig som deg, som fortsetter å poste og "reklamere" for en tråd som du virker å ha veldig mye imot. Ikke ta livet like alvorlig, eller personlig neste gang, så kanskje du forstår mer med denne tråden. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Punk er regressivt og teit. Selv om jeg kan innrømme at The Clash og The Jam kan være tøft til tider. Sex Pistols troner høyest av disse. Bæsj. det var da en underlig generalisering alle de tre du nevnte suger også Oj. Jeg formulerte meg feil. Jeg mente The Clash - halvtøft The Jam - halvtøft Sex Pistols - BÆSJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) On Topic: 1. Muse 2. The Killers 3. Coldplay 4. Audioslave 5. Rage Against The Machine Off Topic: Syns denne posten er merkelig, visst du liker noen band så suger livet ditt. Få høre dine topp 5 da Immanuel_Kant Endret 10. juli 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 On Topic: 1. Muse 2. The Killers 3. Coldplay 4. Audioslave 5. Rage Against The Machine Off Topic: Syns denne posten er merkelig, visst du liker noen band så suger livet ditt. Få høre din topp 5 da Immanuel_Kant y: n: muse, the killers, coldplay, audioslave, rage against the machine ditt menneskeverd: 1.5 Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva syns Kant om Dave Matthews band? Morsom tråd, kunne ikke brydd meg mindre om slakten av mine artister - men likevel morsom lesing. Gleder meg til å se hvilken punk som blir godtatt av hr. Kant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg