Haawy Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Er det kor bra det er i dine auge, eller kor godt det selger som avgjer verdien? hvem bryr seg om hvor mye det selger? Må prøves.. 1. Linkin Park 2. System of a Down 3. Nickelback 4. Audioslave 5. 3 Doors Down Venter i spenning og håper jeg ikke kommer nederst y: n: linking park (holocaust), soad, nickelback (morsomhet?), audioslave (holocaust), 3 doors down (morsomhet?) ditt menneskeverd: 0.2 Kan jeg spørre hva du mener med holocaust? Really bad? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 For tiden går det mye iBrant Björk Hermano Converge Motorpsycho Fu Manchu y: motorpsycho har et par halvbra album n: brant björk, converge, fu manchu (selv om det første albumet utrolig nok har et par kule sanger) ditt menneskeverd: 3.7 Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Dette sier mer om Immanuel_Kant enn det sier om oss. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Er det kor bra det er i dine auge, eller kor godt det selger som avgjer verdien? hvem bryr seg om hvor mye det selger? Kven bryr seg om kva du ser i banda? Det er i allefall ikkje godt nok, til at du kan sette verdi på folk gjennom det. dette medfører ikke riktighet Dette sier mer om Immanuel_Kant enn det sier om oss. mistenker at du tar feil her Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Kan jeg spørre hva du mener med holocaust? Really bad? godt tips, gratulerer Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Dette sier mer om Immanuel_Kant enn det sier om oss. Oss? Snakk for deg selv Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Led Zeppelin2. Travelling Strawberries 3. Motorhead 4. Black Sabbath 5. Bob Dylan Vel? Hahaha, jeg mente selvfølgelig Travelling WILBURYS med Dylan, Petty og gutta, ikke The Julekalender-Strawberries! Hadde hodet et helt annet sted da jeg skrev tydeligvis. Wilburys teller vel opp? 1. Led Zeppelin 2. Travelling WILBURYS!! 3. Motorhead 4. Black Sabbath 5. Bob Dylan Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Led Zeppelin2. Travelling Strawberries 3. Motorhead 4. Black Sabbath 5. Bob Dylan Vel? Hahaha, jeg mente selvfølgelig Travelling WILBURYS med Dylan, Petty og gutta, ikke The Julekalender-Strawberries! Hadde hodet et helt annet sted da jeg skrev tydeligvis. Wilburys teller vel opp? 1. Led Zeppelin 2. Travelling WILBURYS!! 3. Motorhead 4. Black Sabbath 5. Bob Dylan hehe, dette registrerte jeg ikke selv engang når jeg vurderte menneskeverdet ditt. tenkte faktisk på wilburys. et møkkaband. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 hehe, dette registrerte jeg ikke selv engang når jeg vurderte menneskeverdet ditt. tenkte faktisk på wilburys. et møkkaband. Så avgjort ikke et møkkaband Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Rart hvordan folk reagerer på denne tråden. Er det dere som sender inn til Love Match og sutrer når ikke du og kjæresten passer sammen også? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Rart hvordan folk reagerer på denne tråden.Er det dere som sender inn til Love Match og sutrer når ikke du og kjæresten passer sammen også? 6.8 innlegg Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Lenke til kommentar
TheLaw Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Down 2. Kyuss 3. Alabama Thunderpussy 4. Corrosion of Conformity 5. Death Btw, hittil i tråden så har jeg sett lite til din imponerende kompetanse innen musikkfeltet:) Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) 1. Down 2. Kyuss 3. Alabama Thunderpussy 4. Corrosion of Conformity 5. Death Btw, hittil i tråden så har jeg sett lite til din imponerende kompetanse innen musikkfeltet:) y: death n: kyuss, meeehhdhu ditt menneskeverd: 4.3 få noe nytt her da. alle hører enten på kjip asbjørn slettemark-rock eller progwank, kan det virke som hvor er punken f.eks? hvor er jazzen? Endret 10. juli 2008 av Immanuel_Kant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 hva syns hr. kant om sex pistols? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 vel, det varierer jo litt da hva som er favoritten her, og det er fote bare noen få enkeltsanger jeg synes er veldig bra, men akkurat nå blir det vel kanskje: 1 eisbrecher (alt) 2 nightwish (spesielt "dark passion play" men resten også) 3 ayla (alt) 4 raga rockers (aldri mer, noen å hate) 5 prodigy (det meste) det er det jeg kommer på nå i farta som jeg liker. forventer ikke noen høy rating akkurat. jeg kunne egentlig satt opp en egen liste bare for techno/trance, men husker aldri navn på sanger og artister der, så det får være. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 hva syns hr. kant om sex pistols? crap vel, det varierer jo litt da hva som er favoritten her, og det er fote bare noen få enkeltsanger jeg synes er veldig bra, men akkurat nå blir det vel kanskje: 1 eisbrecher (alt) 2 nightwish (spesielt "dark passion play" men resten også) 3 ayla (alt) 4 raga rockers (aldri mer, noen å hate) 5 prodigy (det meste) det er det jeg kommer på nå i farta som jeg liker. forventer ikke noen høy rating akkurat. jeg kunne egentlig satt opp en egen liste bare for techno/trance, men husker aldri navn på sanger og artister der, så det får være. y: n: nightwish, ayla (jesus kristus), raga rockers, prodigy ditt menneskeverd: 1.5 Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Må nesten prøve: 1. Tom Waits 2. Shpongle 3. Sigur Ros 4. Oysterhead 5. Songs: Ohia Tom Waits er på topp, resten er random order. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Må nesten prøve: 1. Tom Waits 2. Shpongle 3. Sigur Ros 4. Oysterhead 5. Songs: Ohia Tom Waits er på topp, resten er random order. y: waits, sigur ros (da) n: shpongle, sigur ros (nå), songs ohia ditt menneskeverd: 4.4 Lenke til kommentar
Parson Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Om ikke annet så fortjener Immanuel_Kant en takk for en oppsiktsvekkende, morsom, :!: original, og ikke minst til tider provoserende tråd. Good entertainment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg