Havard_92 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Nickelback2. Fall out Boy 3. Bssshunter 4. Erik og Kriss 5. Green Day Haha nice! Dette er dagens beste liste Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 dette er et usannsynlig scenario Hahaha . Marry me! er du jente, attraktiv og mellom 18 og 30? Black SabbathBruce Springsteen Velvet Revolver Led Zeppelin Too far gone - Skal vi se med denne lista da. avvises. du har allerede avgitt din besvarelse. prøv igjen om noen uker. Så jeg kan vokse meg sterker som person på noen uker? dette er et usannsynlig scenario Ok, så jeg er like svak om noen uker, men kan bli sterkere hvis jeg overbeviser deg med en ny liste? nei ja Si ja eller nei, kan jeg bli verdsatt høyere om noen uker hvis du får se en forbedret liste? What can I know? What ought I to do? What can I hope? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Vi som ikke har blitt vurdert, kan vi prøve igjen med 5 andre band/artister? ja. The BeatlesLed Zeppelin Zz Top the Rolling Stones Neil Young avvises av naturlige grunner. Warum? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 kan noen forklare meg hva OP står for? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Slapp av, jeg ble ikke vurdert en gang. Ouch, svir litt ja. Kan hende du har høyere verdi enn OP. Derfor han ikke vil vurdere deg Høyere verdi enn IK? Hva har du røkt? o.0 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Dette er bare et spørsmål ut av nysgjerrighet og selvfølgelig uvitenhet; hvordan vil du definere menneskeverd? Hva kan en person med høy verdi som en person med lav verdi ikka kan gjøre? Har det rot i tanken om at en verdifull person kan hjelpe menneskeheten som art? For eksempel er Nick Cave mer verdt enn James Hetfield, fordi han lager bedre musikk, og hjelper menneskeheten ved å gi dem flott musikk, mens James Hetfield forpester den? Hva mener du? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 The BeatlesLed Zeppelin Zz Top the Rolling Stones Neil Young avvises av naturlige grunner. Grei liste det der. Kva er den "naturlige grunnen"? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 kan noen forklare meg hva OP står for? Trådstarter (Original Poster). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 kan noen forklare meg hva OP står for? Original Poster/Trådstartet. Kortsagt så er det deg i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Prøver igjen: W.A.S.P. Dark Moor Johnny Cash Machine Head The Cure. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, men i dag er listen som følger: The Rolling Stones CC Cowboys Manfred Mann's Earth Band Pink Floyd Dio og Black Sabbath (både med og uten Ozzy) Step on it, Immanuel. Endret 10. juli 2008 av phfjeld Lenke til kommentar
Sandoora Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 hehe^^ hva med: 1. Agalloch 2. Katatonia 3. Mushroomhead 4. A Perfect Circle 5. Wolfmother Lenke til kommentar
Kjezzru Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Har lenge lurt på hvor mye jeg er verdt, og nå er muligheten her! Herlig! 1. Turboneger 2. Aerosmith 3. Dire Straits 4. Van Halen 5. Guns n' Roses Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) 1. Led Zeppelin 2. Travelling Strawberries 3. Motorhead 4. Black Sabbath 5. Bob Dylan Vel? Endret 10. juli 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nei no var det lite liv her gitt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 OP har da logget av så det er vel høyst forståelig? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 No som eg hadde posta den ultimate lista også! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 The important thing isn't what you're like. it's what you like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg