dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Black Sabbath Bruce Springsteen Velvet Revolver Led Zeppelin Too far gone - Skal vi se med denne lista da. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Black SabbathBruce Springsteen Velvet Revolver Led Zeppelin Too far gone - Skal vi se med denne lista da. avvises. du har allerede avgitt din besvarelse. prøv igjen om noen uker. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gåte Kaizers Orchestra DeLillos Cute is what we aim for Sum 41 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Dammit! I am a failure Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Immanuel_Kant som moderator på musikkforumet, NUH! Støttes. Og ja til tråder som er inndelt etter menneskeverd. Typ "Musikkkafèen for de under 3.0 i menneskeverd" etc etc. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Black SabbathBruce Springsteen Velvet Revolver Led Zeppelin Too far gone - Skal vi se med denne lista da. avvises. du har allerede avgitt din besvarelse. prøv igjen om noen uker. Så jeg kan vokse meg sterker som person på noen uker? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 GåteKaizers Orchestra DeLillos Cute is what we aim for Sum 41 y: vel, delillos liker ihvertfall neil young. hvis det er verdt noe (det er det ikke) n: kaizers, sum41, gåte, delillos ditt menneskeverd: 2.4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Dammit! I am a failure Slapp av, jeg ble ikke vurdert en gang. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Black SabbathBruce Springsteen Velvet Revolver Led Zeppelin Too far gone - Skal vi se med denne lista da. avvises. du har allerede avgitt din besvarelse. prøv igjen om noen uker. Så jeg kan vokse meg sterker som person på noen uker? dette er et usannsynlig scenario Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 det imponerer ingen, men det er et snev av menneskeverd der for det det er verdt Fett nok for meg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 dette er et usannsynlig scenario Hahaha . Marry me! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Black SabbathBruce Springsteen Velvet Revolver Led Zeppelin Too far gone - Skal vi se med denne lista da. avvises. du har allerede avgitt din besvarelse. prøv igjen om noen uker. Så jeg kan vokse meg sterker som person på noen uker? dette er et usannsynlig scenario Ok, så jeg er like svak om noen uker, men kan bli sterkere hvis jeg overbeviser deg med en ny liste? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 dette er et usannsynlig scenario Hahaha . Marry me! er du jente, attraktiv og mellom 18 og 30? Black SabbathBruce Springsteen Velvet Revolver Led Zeppelin Too far gone - Skal vi se med denne lista da. avvises. du har allerede avgitt din besvarelse. prøv igjen om noen uker. Så jeg kan vokse meg sterker som person på noen uker? dette er et usannsynlig scenario Ok, så jeg er like svak om noen uker, men kan bli sterkere hvis jeg overbeviser deg med en ny liste? nei ja Lenke til kommentar
Sandoora Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1.Dir En Grey 2.Filter 3.The Cure 4.Kagerou 5.Matenrou Opera Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vi som ikke har blitt vurdert, kan vi prøve igjen med 5 andre band/artister? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 1.Dir En Grey2.Filter 3.The Cure 4.Kagerou 5.Matenrou Opera beklager, kun hørt the cure. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 The Beatles Led Zeppelin Zz Top the Rolling Stones Neil Young Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Slapp av, jeg ble ikke vurdert en gang. Ouch, svir litt ja. Kan hende du har høyere verdi enn OP. Derfor han ikke vil vurdere deg Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Vi som ikke har blitt vurdert, kan vi prøve igjen med 5 andre band/artister? ja. The BeatlesLed Zeppelin Zz Top the Rolling Stones Neil Young avvises av naturlige grunner. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 dette er et usannsynlig scenario Hahaha . Marry me! er du jente, attraktiv og mellom 18 og 30? Black SabbathBruce Springsteen Velvet Revolver Led Zeppelin Too far gone - Skal vi se med denne lista da. avvises. du har allerede avgitt din besvarelse. prøv igjen om noen uker. Så jeg kan vokse meg sterker som person på noen uker? dette er et usannsynlig scenario Ok, så jeg er like svak om noen uker, men kan bli sterkere hvis jeg overbeviser deg med en ny liste? nei ja Si ja eller nei, kan jeg bli verdsatt høyere om noen uker hvis du får se en forbedret liste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg