Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Nickelback2. Fall out Boy 3. Bssshunter 4. Erik og Kriss 5. Green Day Er det noe verdi?? greit, lar meg lure: y: nei n: alt. spesielt green day ditt menneskeverd: 0.3 Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1. Nickelback2. Fall out Boy 3. Bssshunter 4. Erik og Kriss 5. Green Day Er det noe verdi?? greit, lar meg lure: y: nei n: alt. spesielt green day ditt menneskeverd: 0.3 Lol! Hva slags musikk smak har du? sier ikke at dette er den beste musikken, men er stor sett kjent, alle har hørt om det og mange av sangene her er veldig kjente og populære... Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Let me be judged! Beatles Black Sabbath (70-78) Dire Straits Metallica Prodigy Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 ok, du tullet definitivt ikke. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Herregud må si meg enig i kant der... elendig -.- Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Let me be judged! Beatles Black Sabbath (70-78) Dire Straits Metallica Prodigy y: beatles, sabbath n: dire straits, metallica, prodigy ditt menneskeverd: 4.9 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Lol! Hva slags musikk smak har du? sier ikke at dette er den beste musikken, men er stor sett kjent, alle har hørt om det og mange av sangene her er veldig kjente og populære... Uff, ikke ytterlige dum deg ut, da. Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Herregud må si meg enig i kant der... elendig -.- Skal inrømm at jeg ikke forstår særlig mye av denne tråden nei. Knapt nok hørt om noen av bandene her, kan ikke forstå at dette skal være så bra musikk hvis mange ikke har hørt om noen av dem en gang, er vel en grunn for det... Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Lol! Hva slags musikk smak har du? sier ikke at dette er den beste musikken, men er stor sett kjent, alle har hørt om det og mange av sangene her er veldig kjente og populære... jeg liker deg. oppriktig. Herregud må si meg enig i kant der... elendig -.- Skal inrømm at jeg ikke forstår særlig mye av denne tråden nei. Knapt nok hørt om noen av bandene her, kan ikke forstå at dette skal være så bra musikk hvis mange ikke har hørt om noen av dem en gang, er vel en grunn for det... jeg liker deg enda mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hacride Gojira Meshuggah Sikth Machine Head Benea Reach Fellsilent Textures Klarte ikke å holde meg til 5 stk.. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hva tenker du på for å få dire straits til å komme på den negtive siden? Sånn seriøst, hvordan bedømte du der? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 HacrideGojira Meshuggah Sikth Machine Head Benea Reach Fellsilent Textures Klarte ikke å holde meg til 5 stk.. y: machine head n: gojira, meshuggah, machine head ditt menneskeverd: 4.0 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvordan kan du kalle basshunter* musikk ? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva tenker du på for å få dire straits til å komme på den negtive siden? Sånn seriøst, hvordan bedømte du der? jo det er enkelt, skal jeg si deg Hvordan kan du kalle basshunter* musikk ? ikke vær så dømmende da folk har forskjellig musikksmak, det er noe vi bare må lære oss å akseptere. betyr ikke at noens musikksmak er "bedre" eller "dårligere" enn noen andres Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hva tenker du på for å få dire straits til å komme på den negtive siden? Sånn seriøst, hvordan bedømte du der? jo det er enkelt, skal jeg si deg ja, få høre da for helvete. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 HacrideGojira Meshuggah Sikth Machine Head Benea Reach Fellsilent Textures Klarte ikke å holde meg til 5 stk.. fiksa bare litt på det som burde utheves Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva tenker du på for å få dire straits til å komme på den negtive siden? Sånn seriøst, hvordan bedømte du der? jo det er enkelt, skal jeg si deg ja, få høre da for helvete. svak musikk Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Å herregud som jeg elsker denne tråden. =D Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 ja viktig å ikke spille for høy musikk, da får du tinnitus. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hva tenker du på for å få dire straits til å komme på den negtive siden? Sånn seriøst, hvordan bedømte du der? jo det er enkelt, skal jeg si deg ja, få høre da for helvete. svak musikk Ok, så du sier faktisk at andre mennesker er mindre verdt fordi musikken de hører på er svak? Hvorfor tror du at folk er mindre verd fordi DU ikke liker musikken deres? FORKLAR FOR SVARTE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg