Gå til innhold

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Nickelback

2. Fall out Boy

3. Bssshunter

4. Erik og Kriss

5. Green Day

 

Er det noe verdi??

greit, lar meg lure:

 

y: nei

n: alt. spesielt green day

 

ditt menneskeverd: 0.3

 

Lol! Hva slags musikk smak har du? sier ikke at dette er den beste musikken, men er stor sett kjent, alle har hørt om det og mange av sangene her er veldig kjente og populære...

Lenke til kommentar
Herregud må si meg enig i kant der... elendig -.-

 

Skal inrømm at jeg ikke forstår særlig mye av denne tråden nei. Knapt nok hørt om noen av bandene her, kan ikke forstå at dette skal være så bra musikk hvis mange ikke har hørt om noen av dem en gang, er vel en grunn for det...

Lenke til kommentar
Lol! Hva slags musikk smak har du? sier ikke at dette er den beste musikken, men er stor sett kjent, alle har hørt om det og mange av sangene her er veldig kjente og populære...

jeg liker deg. oppriktig.

 

Herregud må si meg enig i kant der... elendig -.-

 

Skal inrømm at jeg ikke forstår særlig mye av denne tråden nei. Knapt nok hørt om noen av bandene her, kan ikke forstå at dette skal være så bra musikk hvis mange ikke har hørt om noen av dem en gang, er vel en grunn for det...

jeg liker deg enda mer

Lenke til kommentar
Hva tenker du på for å få dire straits til å komme på den negtive siden? Sånn seriøst, hvordan bedømte du der?

jo det er enkelt, skal jeg si deg

 

Hvordan kan du kalle basshunter* musikk ?

ikke vær så dømmende da

 

folk har forskjellig musikksmak, det er noe vi bare må lære oss å akseptere. betyr ikke at noens musikksmak er "bedre" eller "dårligere" enn noen andres

Lenke til kommentar
Hva tenker du på for å få dire straits til å komme på den negtive siden? Sånn seriøst, hvordan bedømte du der?

jo det er enkelt, skal jeg si deg

 

ja, få høre da for helvete.

svak musikk

 

Ok, så du sier faktisk at andre mennesker er mindre verdt fordi musikken de hører på er svak? Hvorfor tror du at folk er mindre verd fordi DU ikke liker musikken deres? FORKLAR FOR SVARTE.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...