Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Får la det stå til da: 1: Metallica (frem til og med Black album) 2: Slayer 3: Kreator 4: Trouble 5: Black Sabbath y: vel, metallica hadde et halvbra album (debutplata, et helt ok motörheadcoveralbum), slayer, sabbath, kreator var forsåvidt decent n: metallica din verdi som menneske: 6.0 Haha, hørtes moro ut. 1. Hendrix 2. Led Zeppelin 3. The Kinks 4. Bowie 5. Cream y: hendrix var helt ok, zeppelin var decent, bowie var decent, kinks var decent n: cream, og at ingenting på listen er virkelig bra din verdi som menneske: 5.6 Windir Burzum Ensiferum Wintersun Cor Scorpii y: burzum for faen, windir er vel decent, beklager at jeg ikke har hørt de tre andre n: ingen som jeg kan se din verdi som menneske: 6.1 (egentlig på for tynt grunnlag, sorry) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jo nærmere musikksmaken er din egen, jo større verdi har man som menneske? Da er det bare å vente til noen poster Immortal, Beatles, Sabbath tidlig ulver og Slayer så er jo topplasseringen i boks. Synd jeg ikke kom lavere i grunn. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Sier meg fornøgd med klar sisteplass hittil. =) Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 OPPDATERT LISTE: 01. noodles [6.2] ------------- 02. thadon: [6.1] 03. Dragavin [6.0] 04. andyboy92 [5.7] 05. niko_90 [5.6] 06. TheOneAsk [4.1] 07. fargoth [3.5] ------------- 08. Skog Skrike Blod [3.1] 09. Nerf [2.1] 10. Idioteque [1.8] Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 okey, dette hørtes interesangt ut. skifter mening etter humør, så denne uken er dette. 1.ACDC 2.The Police 3.Bob Marley 4.ZZ Top 5.Eric Clapton Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jo nærmere musikksmaken er din egen, jo større verdi har man som menneske? Da er det bare å vente til noen poster Immortal, Beatles, Sabbath tidlig ulver og Slayer så er jo topplasseringen i boks. Synd jeg ikke kom lavere i grunn. feil. en slik liste ville indikert et menneskeverd på rundt 7.4 okey, dette hørtes interesangt ut.skifter mening etter humør, så denne uken er dette. 1.ACDC 2.The Police 3.Bob Marley 4.ZZ Top 5.Eric Clapton y: zz top, kongeband n: ac/dc, the police, bob marley, eric fucking clapton (for å sitere anton newcombe: "People talk about Eric Clapton. What has he ever done except throw his baby off a fucking ledge and write a song about it?") din verdi som menneske: 3.6 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jo nærmere musikksmaken er din egen, jo større verdi har man som menneske? Da er det bare å vente til noen poster Immortal, Beatles, Sabbath tidlig ulver og Slayer så er jo topplasseringen i boks. Synd jeg ikke kom lavere i grunn. feil. en slik liste ville indikert et menneskeverd på rundt 7.4 Som igjen ville vert topplasseringen. (Ingen har jo over 6.2 enda..) Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jo nærmere musikksmaken er din egen, jo større verdi har man som menneske? Da er det bare å vente til noen poster Immortal, Beatles, Sabbath tidlig ulver og Slayer så er jo topplasseringen i boks. Synd jeg ikke kom lavere i grunn. feil. en slik liste ville indikert et menneskeverd på rundt 7.4 Som igjen ville vert topplasseringen. (Ingen har jo over 6.2 enda..) ja, korrekt. men ville selvsagt ikke beholdt topp-plasseringen særlig lenge Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jo nærmere musikksmaken er din egen, jo større verdi har man som menneske? Da er det bare å vente til noen poster Immortal, Beatles, Sabbath tidlig ulver og Slayer så er jo topplasseringen i boks. Synd jeg ikke kom lavere i grunn. feil. en slik liste ville indikert et menneskeverd på rundt 7.4 Som igjen ville vert topplasseringen. (Ingen har jo over 6.2 enda..) ja, korrekt. men ville selvsagt ikke beholdt topp-plasseringen særlig lenge Jeg kjøper den. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 1. The Misfits. 2. Mogwai 3. Digitalism 4. Sonic Youth 5. Thomas Dybdahl. Dette blir spennende. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 1. The Misfits.2. Mogwai 3. Digitalism 4. Sonic Youth 5. Thomas Dybdahl. Dette blir spennende. y: mogwai er decent, sonic youth, misfits n: thomas dybdahl, wtf. misfits din verdi som menneske: 5.8 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 y: zz top, kongeband ZZ Top, kongeband? Etter den uttalelsen har du NULL cred altså Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 y: zz top, kongeband ZZ Top, kongeband? Etter den uttalelsen har du NULL cred altså delte denne meningen inntil ganske nylig. heldigvis hadde jeg noen som tvang meg til å høre på tres hombres. et framifrå album. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hoho. 1. Dream Theater 2. In Flames 3. Metallica (Frem til "The Black Album") 4. The Kooks 5. Aerosmith Endret 9. juli 2008 av Proven Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hoho. 1. Dream Theater 2. In Flames 3. Metallica (Frem til "The Black Album") 4. The Kooks 5. Aerosmith y: nei n: dream theater, in flames, metallica, kooks, aerosmith din verdi som menneske: 2.6 Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Eier jeg retten til å kalle meg et menneske? 1. Pink Floyd 2. Scorpions 3. Red Hot Chili Peppers 4. The Beatles 5. U2 Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Eier jeg retten til å kalle meg et menneske? 1. Pink Floyd 2. Scorpions 3. Red Hot Chili Peppers 4. The Beatles 5. U2 y: beatles n: pink floyd (meh), scorpions (ahahah, wtf?), red hot chili peppers (tidenes verste band?), u2 din verdi som menneske: 1.9 Eier jeg retten til å kalle meg et menneske? artstilhørigheten din skal jeg ikke forsøke å ta fra deg Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Rammstein Keane Insomnium Porcupine Tree Dark Tranquillity De bandene jeg hører mest på akkurat nå, dette skifter ofte og mye Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 RammsteinKeane Insomnium Porcupine Tree Dark Tranquillity De bandene jeg hører mest på akkurat nå, dette skifter ofte og mye y: nei, langt derifra n: rammstein (helt uvirkelig), keane (hva faen), porcupine tree din verdi som menneske: 1.3 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe dette må jeg prøve 1. Anthrax 2. Pantera 3. Iron Maiden 4. Hammerfall 5. Sonata Arctica Ekstremt vasnkelig å bestemme seg for noen, liker jo så mangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg