Gå til innhold

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare 100% min mening:)

 

Akkurat som at Kants verditall er 100 % hans mening. Hvordan ellers skal man vurdere andres musikk-smak, som er like personlig og subjektiv som hver enkelt av oss?

Hvis du har veldig lyst til å bli rangert høyest, er det bare å finne ut av hva vår tysker her har sansen for.

Hvis du seriøst vil finne din verdi som menneske, har du dessverre kommet til feil sted :(

 

Zaltmann: Morsom bullshit er da ok bullshit?

 

Kant: Så lett det var å komme på toppen av lista :D Manglet vel bare zz Top (aldri hørt om) og Stones.

Har knapt hørt et helt album av noen av "mine 5 artister", så favorittalbum blir å ta litt hardt i.

Lenke til kommentar
y: beatles, zep

n: genesis, yes

 

ditt menneskeverd: 4.4

 

Du er kjedelig. Hvilken som helst frosk kunne vurdert det samme, i og med at LZ og Beatles er to av de mest kjente bandene whatsoever. Dietrich Buxtehode, hvordan vurderer du ham? Som intellektuell fra 1800-tallet, burde du ganske greit kunne gi meg en vurdering av hans verker. På forhånd takk.

Endret av Jethrotulling
Lenke til kommentar
Du er kjedelig. Hvilken som helst frosk kunne vurdert det samme, i og med at LZ og Beatles er to av de mest kjente bandene whatsoever.

du må ikke holde meg ansvarlig for at folk velger streite band som beatles og zeppelin

 

sitter og venter på noe spenstig som kan forsvare et >8.0 menneskeverd

 

Kant: Så lett det var å komme på toppen av lista :D Manglet vel bare zz Top (aldri hørt om) og Stones.

Har knapt hørt et helt album av noen av "mine 5 artister", så favorittalbum blir å ta litt hardt i.

fair enough

Lenke til kommentar
Bare for å slenge meg på for morro skyld.

De 5 bandene jeg hører mest på for øyeblikket:

 

 

Mountain.

Blue Cherry.

The Black Mages (I dare you).

Priestess

Vulture Industries.

beklager, ingen kjennskap til disse.

 

 

Hvis du er glad i god gammeldags melodiøs heavy rock burde du sjekke ut de 2 øverste.

The Black Mages covrer Final Fantasy sanger (spillene altså).

Priestess er ny melodiøs heavy rock som faktisk ikke har en tendens til å "skrike" i refrengene, digg med noe nytt.

Og Vulture Industries er vel litt sær Metal, som angivelig skal ligne mistenkelig mye på et annet sært band.

 

 

...Bare sånn hvis du har intresse av å utdype din allerede perfekte musikk-smak.

Lenke til kommentar
sitter og venter på noe spenstig som kan forsvare et >8.0 menneskeverd

Enkelt:

 

1. Tissefanten til Iggy Pop

2. Deathspell Omega

3. Nico

4. Robert Fripp / Brian Eno

5. Ei brennande kirke

 

Bør halde til 11 på skalaen.

en god liste

 

1 Pink Floyd

2 Radiohead

3 Muse

4 Foo Fighters

5 Begynner å få sansen for The Who/Zeppelin

y: nei

n: floydm muse, foo fighers

 

ditt menneskeverd: 3.2

 

 

Hva slags musikk er det du egentlig går etter?

det du liker

Lenke til kommentar
Du er kjedelig. Hvilken som helst frosk kunne vurdert det samme, i og med at LZ og Beatles er to av de mest kjente bandene whatsoever.

du må ikke holde meg ansvarlig for at folk velger streite band som beatles og zeppelin

 

sitter og venter på noe spenstig som kan forsvare et >8.0 menneskeverd

 

Kant: Så lett det var å komme på toppen av lista :D Manglet vel bare zz Top (aldri hørt om) og Stones.

Har knapt hørt et helt album av noen av "mine 5 artister", så favorittalbum blir å ta litt hardt i.

fair enough

Må vel bli dette det da: :p

1. Blondie

2. The Bee Gees

3. James Brown

4. The Who

5. Dusty Springfield

^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...