Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 dette er urelatert til tråden, men tar det her ettersom så mange leser denne tråden: dersom det er noen over gjennomsnittlig attraktive jenter i alderen 19 til 30 år her som er interessert i å inngå i et seksuelt forhold, så er det bare å sende meg en pm, så tar vi det derifra. takk, Kant. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Moro, dette. Kanskje vi kan be allvitende Kant om litt mer utfyllende kritikker? Kanskje til og med en liten personkarakteristikk eller to? dette går ikke på person, utelukkende på menneskeverd Om eg hugsar rett, var Immanuel Kant ein kristen, og som kristen må du no vere einig med Bibelen om at alle menneske er likeverdige? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Moro, dette. Kanskje vi kan be allvitende Kant om litt mer utfyllende kritikker? Kanskje til og med en liten personkarakteristikk eller to? dette går ikke på person, utelukkende på menneskeverd Om eg hugsar rett, var Immanuel Kant ein kristen, og som kristen må du no vere einig med Bibelen om at alle menneske er likeverdige? her tar nok bibelen feil det har antakeligvis sammenheng med at musikksmak spilte en mindre viktig rolle for 2000 år siden Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Du har eit pussig syn på mennesket, det skal du ha! Endret 10. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Scar SymmetryOpeth Demon Hunter Dark Tranquillity August Burns Red beklager, har kun kjennskap til opeth. tyder på at de fire andre er av laber kvalitet, men vil ikke vurdere ditt menneskeverd. Hahaha! Sier litt om deg Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg kan finne meg i mye rart, men at Skarstad er verdt mer enn meg, det blir rett og slett for mye. Beklager, men jeg kan ikke ta deg alvorlig lenger. Hey-ooo Champion! Ain't no other way about this. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 dette er urelatert til tråden, men tar det her ettersom så mange leser denne tråden: dersom det er noen over gjennomsnittlig attraktive jenter i alderen 19 til 30 år her som er interessert i å inngå i et seksuelt forhold, så er det bare å sende meg en pm, så tar vi det derifra. takk, Kant. Beklager, jeg er bare 18. 1. Beatles 2. Neil Young 3. Led Zeppelin 4. Bob Dylan 5. Nick Cave Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Beklager, jeg er bare 18. er du attraktiv? 1. Beatles2. Neil Young 3. Led Zeppelin 4. Bob Dylan 5. Nick Cave y: young, zep, beatles, dylan, cave n: whoa, dagens første uten noe negativt ditt menneskeverd: 7.9 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1. Disturbed 2. Korn 3. Metallica 4. Kaizers Orchestra 5. Iron Maiden Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Disturbed2. Korn 3. Metallica 4. Kaizers Orchestra 5. Iron Maiden y: ingenting n: korn, metallica, kaizers, iron maiden ditt menneskeverd: 2.4 Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 oppdatering: Immanuel er lettere forelsket i Maj7 jente, født i 89, rett inn på første. impregnerende! n er negativt eller? ja. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) tør jeg da spørre hva som er negativt med Metallica som ett av mest kjente trash-metal band i verden? Og Iron Maiden som ett stoort navn innen heavy metal? Endret 10. juli 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Siden når var dette en møteplass på nettet? Bruk adultfriendfinder, du Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er du seriøs, zaltmann? ... Morsomste gimmick-brukeren siden Joachimr. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er du seriøs, zaltmann? ... Morsomste gimmick-brukeren siden Joachimr. seriøs om hva? Det eneste jeg vet er at det han here immanuel kant driver å skriver er bare bullshit Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 tør jeg da spørre hva som er negativt med Metallica som ett av mest kjente trash-metal band i verden? Og Iron Maiden som ett stoort navn innen heavy metal? metallica var opprinnelig et middels motörheadcoverband som fort utviklet seg til å bli et vemmelig stadionmetalband iron maiden har alltid vært et vemmelig stadionmetalband Siden når var dette en møteplass på nettet? Bruk adultfriendfinder, du nei takk Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1. Iron Maiden 2. Metallica 3. Guns N' Roses 4. KISS 5. D.D.E Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er du seriøs, zaltmann? ... Morsomste gimmick-brukeren siden Joachimr. seriøs om hva? Det eneste jeg vet er at det han here immanuel kant driver å skriver er bare bullshit Ja hva faen antok du? At du skulle få en reflektert tilbakemelding på din verdi som menneske? Herregud, du må jo være to år gammel i hodet. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 1. Iron Maiden2. Metallica 3. Guns N' Roses 4. KISS 5. D.D.E y: n: iron maiden, metallica, guns n' roses, kiss, dde ditt menneskeverd: 1.8 Beklager, jeg er bare 18. 1. Beatles 2. Neil Young 3. Led Zeppelin 4. Bob Dylan 5. Nick Cave ble nysgjerring nå kan jeg få be om favorittalbumet fra hver enkelt av disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg