Gå til innhold

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske


Anbefalte innlegg

dette er urelatert til tråden, men tar det her ettersom så mange leser denne tråden: dersom det er noen over gjennomsnittlig attraktive jenter i alderen 19 til 30 år her som er interessert i å inngå i et seksuelt forhold, så er det bare å sende meg en pm, så tar vi det derifra.

 

takk,

 

Kant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moro, dette. Kanskje vi kan be allvitende Kant om litt mer utfyllende kritikker? Kanskje til og med en liten personkarakteristikk eller to?

dette går ikke på person, utelukkende på menneskeverd

 

Om eg hugsar rett, var Immanuel Kant ein kristen, og som kristen må du no vere einig med Bibelen om at alle menneske er likeverdige?

Lenke til kommentar
Moro, dette. Kanskje vi kan be allvitende Kant om litt mer utfyllende kritikker? Kanskje til og med en liten personkarakteristikk eller to?

dette går ikke på person, utelukkende på menneskeverd

 

Om eg hugsar rett, var Immanuel Kant ein kristen, og som kristen må du no vere einig med Bibelen om at alle menneske er likeverdige?

her tar nok bibelen feil

 

det har antakeligvis sammenheng med at musikksmak spilte en mindre viktig rolle for 2000 år siden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Scar Symmetry

Opeth

Demon Hunter

Dark Tranquillity

August Burns Red

beklager, har kun kjennskap til opeth. tyder på at de fire andre er av laber kvalitet, men vil ikke vurdere ditt menneskeverd.

 

 

Hahaha! Sier litt om deg :fun:

Lenke til kommentar
dette er urelatert til tråden, men tar det her ettersom så mange leser denne tråden: dersom det er noen over gjennomsnittlig attraktive jenter i alderen 19 til 30 år her som er interessert i å inngå i et seksuelt forhold, så er det bare å sende meg en pm, så tar vi det derifra.

 

takk,

 

Kant.

 

Beklager, jeg er bare 18.

 

1. Beatles

2. Neil Young

3. Led Zeppelin

4. Bob Dylan

5. Nick Cave

Lenke til kommentar
tør jeg da spørre hva som er negativt med Metallica som ett av mest kjente trash-metal band i verden? Og Iron Maiden som ett stoort navn innen heavy metal? :)

metallica var opprinnelig et middels motörheadcoverband som fort utviklet seg til å bli et vemmelig stadionmetalband

 

iron maiden har alltid vært et vemmelig stadionmetalband

 

Siden når var dette en møteplass på nettet? Bruk adultfriendfinder, du :)

nei takk

Lenke til kommentar
Er du seriøs, zaltmann? ...

 

Morsomste gimmick-brukeren siden Joachimr.

seriøs om hva? Det eneste jeg vet er at det han here immanuel kant driver å skriver er bare bullshit :)

 

Ja hva faen antok du? At du skulle få en reflektert tilbakemelding på din verdi som menneske? Herregud, du må jo være to år gammel i hodet.

Lenke til kommentar
1. Iron Maiden

2. Metallica

3. Guns N' Roses

4. KISS

5. D.D.E

y:

n: iron maiden, metallica, guns n' roses, kiss, dde

 

ditt menneskeverd: 1.8

 

Beklager, jeg er bare 18.

 

1. Beatles

2. Neil Young

3. Led Zeppelin

4. Bob Dylan

5. Nick Cave

ble nysgjerring nå

 

kan jeg få be om favorittalbumet fra hver enkelt av disse?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...